Gå til innhold

noen her som fortsatt butker sine vanlige bukser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har faktisk ei bukse jeg bruker.Ei diesel stretch... Men passer på å ha lange topper som går ned i buksa.Hater når trusa vises når jeg bøyer meg....Men er nok den siste uka jeg kan bruke den tror jeg... Magen begynner å bli ganske stor... :) (uke 34+1)

Skrevet

Ikke på lengelenge! Har ikke lagt på meg så mye, men har massemasse mage som stikker rett ut som en badeball.. Vanlige bukser ville blotta kjønnshår for å si det sånn *ush* ..

Skrevet

Vel har ett par som går på men får ikke kneppet de igjen. Magen er så langt ned nå og ryggen så svai at jeg finner nesten ikke noen bukser som passer.

Skrevet

Jeg gjør, har et par bukser med litt stretch i som jeg fortsatt får på meg. Er 38+2.

Skrevet

er mest joggebuksene mine som passer nå ja.. og ei eller to streetchjeans.. men da hender det rett som det er at knappen må opp hvis jeg setter meg ned:P

orker ikke kjøpe nye bukser nå.. er jo bare litt over en mnd igjen.

begynner å bli dårlig utvalg av brukanes klær her hjemme ja.. kjedelige greier..

Skrevet

har en olabukse jeg får igjen under magen, den har lavt liv, og er litt romslig til vanlig:) også alle joggebukser og tightser og sånn da

Skrevet

Hehe, jeg får på meg alle, men jeg må ha strikk med knappen :)

Skrevet

Ja, kan bruke mange av buksene mine, men som oftest med strikk i knappen.. er i uke 32

Skrevet

Jeg kan bruke joggebuksene, ei linbukse med lavt liv og snøring og en dongeri (stretch). De andre kan jeg bare glemme. Ikke i nærheten av å komme opp i de...

Skrevet

HAHAHA, NEI! har ikke sjans! Joggebuksene mine kan brukes da, men de teller jeg ikke med.

Skrevet

ikke snakk om, har lagt på meg godt rundt rompa og lårene og jeg får ikke igjen knappen på de jeg får på meg så her er det en stund til jeans passer igjen. noen får jeg over rompa men andre kommer ikke over rompa lengre og det er en stund siden de gjorde:-s men joggebukser og thigst så klart får jeg på meg:)

Skrevet

Ja... jeg bruker fortsatt mine dongeribukser.. er 11 dager OVert termin:) men de har blitt ganske store i lårene.. har vel noe med at jeg ikke har gått opp et gram...

så når fødselen er overstått er det shopping:)

Skrevet

jeg kan også bruke mine vanlige jeans enda + de andre buksene da. Er 34+2, så er fornøyd så langt. Har faktisk to fine jeans i mammabukser som jeg ikke har brukt enda, har vært for store. Spørs om jeg må prøve dem igjen snart.

Skrevet

Får fint på meg de fleste, ja. Går akkurat under magen. Ikke alle som er like behagelige å sitte lenge i da, men det var de ikke fra før heller. Håper det betyr at mine vanlige klær vil passe også etterpå.

MEN er "bare" 30 uker avgårde så mye kan vel skje framover.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...