Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Okei, da håper jeg dette er min nest siste dag som gravid! Skal inn til StOlavs i morgen tidlig og forhåpentligvis er jeg såpass moden at jeg blir satt på drypp og får kommet i gang med fødselen ganske tidlig. Skal til modningsakupunktur og fotsoneterapi i dag, så jeg håper det gir resultater til i morgen. Termin er ikke før i slutten av august men pga stor baby var det ikke medisinsk gunstig å vente helt til termin. Det er jeg glad for! Trenger ikke å få en 5-kilos klump hvis man ikke må.. Nå har det endelig løst seg med barnevakt til storesøstrene, så nå må den lille bare komme Send føde-støv min vei i morgen, krysser fingrene for at det går bra, raskt og ikke er altfor vondt!
1gang09 Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Lykke til:) Nå er det ikke lenge igjen!:-)
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Så spennenede!!!! Lykke til!! )
olle-bolle Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Tenker på deg. ) Om åtte uker er det min tur!
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 18. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2009 Kjempespennende og uvirkelig også, faktisk. Kjenner at jeg begynner å "gi opp håpet" om at det kommer en unge snart. Har ventet så lenge nå, kjent på vondter og sett på klokka mellom kynnerne. Flere har sikkert også hatt det slik? Rart å vite at det blir nå, ja. Gleder meg veldig til å være FERDIG! Få nurket i armene og se hvem det er som var der inne hele tida... *snufs*
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 18. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2009 Skal holde deg oppdatert om hvordan dette går. Hvis det ikke er modning så kan det jo ennå ta noen dager.. Men satser på at noe har skjedd innen fredag!
skorpionfruen Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Fødestøv er sent Lykke til, er skikkelig misunnelig på deg Snart har du baby i armene.
line_mor Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 hei på deg, å du har mye å glede deg til nå da, jeg lurer litt på om din første var stor? min var 5 kilo har termin i 31 okt,så kunne tenke meg å bli satt i gang to uker eller noe før tiden, sjansen for at denne er større er stor, skal på ny ul i sept for å måle litt da,så blir spennende å se da, har ikke lyst til å føde en som er større kjenner jeg, du må ha masse lykkt til,,
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 18. august 2009 #12 Skrevet 18. august 2009 Åh, så heldig du er! Skal på kontroll på St.Olav på torsdag jeg, og håper jeg også begynner å bli moden selv om jeg ikke har termin før 30. Lykke til!! :-)
Gjest Skrevet 18. august 2009 #13 Skrevet 18. august 2009 Jeg sender deg masse lyseblått fødestøv! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå