Gå til innhold

Ganske trist nå, mista favoritteppet til mini :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var ute og gikk langs nedre del av Akerselva i Oslo i går, og jeg tok mini på ryggen i manducaen. Utenpå han knyttet jeg teppet hans, fordi det begynte å bli litt kjølig. Da vi hadde gått 150 meter oppdaget jeg at teppet hadde falt av. Akkurat samtidig åpnet himmelen seg, og det pøste ned! Vi fikk åpnet paraply, lagt på regntrekk etc, før vi tuslet tilbake, men teppet var allerede borte! :( Blir litt sint på hvor uærlige folk er. Teppet var hjemmestrikket av en venninne, og akkurat passe stort. STrikket i grønt ullgarn, og det er ruter på det. Mini elsket det teppet, og lyste alltid opp når jeg fant det fram.

Jeg innser at vi må bare venne oss til at ting blir borte, men enkelte ting er mye sårere å miste enn andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er trist, spesielt når det er hjemmestrikket. Jeg mistet en ulljakke fra Nøstebarn på samme strekningen for noen uker siden. Gikk tilbake for å se om jeg kunne finne den, men borte var den.. :) Men jeg kan i den minste kjøpe en ny. Håper dere finner en erstatning for teppet. :)

Skrevet

Huffda! Men kan det tenkes at noen har tatt det med seg og setter inn en liten notis i avisen, eller at de har levert det inn i nærmeste butikk eller noe? Ikke sikkert de er så uærlige! Tror personlig jeg ikke hadde latt det bli liggende i høljregnet, men levert det inn. Sett opp noen lapper i nærområdet med løfte om finnerlønn, så melder forhåpentligvis finneren seg.

Skrevet

Hmm... kanskje ikke så dumt å henge opp en lapp... Skal gå innom Sudøst og høre, siden det ligger rett ovenfor der jeg mista det. Ikke ofte jeg føler meg så knytta til noe, men vi har knapt nok tatt det i bruk, og min i er kjempeglad i det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...