Gå til innhold

Må bare anbefale en knallgod ansiktskrem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har prøvd ALT og aldri funnet den rette. helt tilfeldigvis så jeg en annonse på nettet om å få prøve en krem gratis, forutsatte ingen senere kjøp eller noe, men man ble abonnent (kunne si dette fra seg uten å kjøpe noe mer hvis man ville), tenkte "ja, får vel prøve" og jammen er jeg glad for det! Beste kremen EVER! kan velge mellom parfyme eller parfymefri - jeg valgte p-fri. Utrolig deilig konsistens, trekker fort inn i huden og kladder ikke.

Denpasser for all hudtyper. Jeg har ganske sensitiv hud som trenger fuktighet, er over 30, så behøver litt anti-rynke etterhvert;o) Får lett blank hud og huden min bryter lett ut i urenheter hvis jeg bruker feil krem - denne fikset alt dette!

Fikk min første abn-krukke i posten i går, akkurat når første ble oppbrukt;o) Koster 237,- for en krukke på 50ml, så er ikke ille det syns jeg. Veldig bra!

www.efi.no

Kremen heter GDEA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var den bestilt :)

Jeg er til vanlig helt avhengig av den gammeldagse oil of olay, den som er som lotion i ganske stor flaske, greit og rimelig og gir ikke blank hud. Men den gir nok kanskje ikke nok fuktighet heller. Sliter også litt med urenheter tross mine over 30.. Og rynkene er nok på tur.. Så er kjekt å kunne prøve noe nytt :)

Skrevet

Håper du blir like fornøyd som jeg er:o)

Skrevet

Den bestilte jeg for mange år siden. Sto uåpnet noen år før jeg kastet den. Tenkte at var den gratis var den nok noe dritt.

Kanskje ikke det lureste jeg gjort da.

Skal bestille en på nytt når jeg har brukt opp lagret mitt av Lancome som jeg hamstret i USA.

Skrevet

He, he - nei ikke noe dritt selv om den var gratis;o) jeg var litt på samme tankegang som deg da jeg fikk den, men prøvde den heldigvis;o)

Skrevet

tror du den passer til litt blandingshud? har litt fet tsone med disse typiske porene og litt tørr ellers.

holder den huden matt?

fikk du mindre urenheter av den?

:)

Skrevet

Jeg abbonerer forresten på barberhøvel derfra, trenger ikke bruke skum, og jeg er fornøyd med den. Gubben har også begynt å abbonere på høvler, var visst flere på jobben hans som var fornøyd med de :)

Skrevet

Det virker som en krem som passer de fleste i grunn. Er jo bare å bestille den gratis-krukken, og så se om den er god - hvis ikke er det bare å si opp abn, så har du ikke tapt noe på det;o)

Jeg syns den holder huden matt og har definitivt fått mindre urenheter av den, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...