Romeren Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 ..på 3. trimester. Og for første gang i svangerskapet føler jeg meg lite grann stresset! Har ikke kjøpt noe, ikke lest noe om spedbarn/fødsler etc, og mangler til og med til dags dato et sted å bo! (Naturlig nok opptar det sistnevnte mesteparten av oppmerksomheten min. Klarer ikke å begynne å kjøpe inn noe før jeg har et skikkelig sted å ha alt. Mangler treet til redebygginga!) Noen som er/har vært litt i samme situasjon? Seilet inn i 3. trimester uten å ha hatt noe på plass?
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Hei,og velkommen etter. Jeg kom inn her på lørdag! Men-jeg kan nok ikke s jeg er i samme båt som deg. Har alt jeg trenger. Men det er fordi jeg har en sønn fra før,så det blir en del gjendbruk av forskjellige ting. Men hvor bor du-eller vil du bo? Og er du alene? Finnes jo mange fine leiligheter rundt omkring til en grei penge. Spørs litt på hvor du vil bo,da,selvfølgelig. Og en annen ting-har du bil eller er du som meg-avhengig av kollektiv trafikk?? Klemmer fra Mari.
Romeren Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 Bor i Bergen, og vi har faktisk akkurat kjøpt oss leilighet i dag faktisk! Den var ikke "perfekt" med tanke på barn (på grunn av nærhet til en litt trafikkert vei - leiligheten i seg selv var helt topp), men til vår prisklasse får man vel ta litt det man får! Jeg håper at vi kommer til å trives godt! Overtar først om en måned da, så nå blir det planlegging... Vi har ikke bil, og jeg har ikke lappen, så for oss var det litt nødvendig å være i gåavstand til skole og jobb i sentrum for å gjøre hverdagen enklere. Har derfor kjøpt en leilighet på "den gale sia av byen", men som har fordelen av å være er sentrumsnær. Rart å ha brukt så mye penger på noe som jeg bare har sett i en liten halvtime... Veldig nysgjerrig på å ta et nytt blikk nå, merker jeg! Synd vi må vente så lenge... Men om 4 - 5 uker blir det intens redebygging! Og så kan det nye vesenet bare komme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå