Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Leste i en tråd under om alder på foreldre og besteforeldre. Vi har en 4-åring, og er 27 og 28 år. Besteforeldrene hans er nå mellom 48 og 52 år, og dette er jo slik "alle" har det i hans verden. Så på butikken en gang så han ei jevnaldrende jente sammen med en mann i slutten av 40-årene og utbryter høyt og tydelig: "Se mamma, hun er på butikken med bestafaren sin! Så heldig!" Det var ikke bestefaren.... En annen gang stod mammen min i kø med junior, rett bak en mann som hadde riemlig mange kilo for mye. Junior kikket lenge før han roper opp til pappan: "Du pappa, hvorfor har han mannen så veeeeeeeldig stor mage?" Stakkaren som stod i kassa og ekspederte denne mannen hadde store problemer med å holde seg alvorlig. Har dere noen tilsvarende?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg og lillemor på 2 sto i kø for å handle på butikken midt i rushet, og da jeg skulle sette handlekurven nedi de andre passer den ikke helt og lager en høy rar lyd. Lillemor sier med klar og tydelig stemme: mamma prompa! Veeldig pinlig altså, selv om det ikke var en prompelyd
ifie Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Har ingen pinlige, enda, men har begynt å få "smake" litt på hva jeg har i vente... Gutten vår på 2 år er fryktelig fascinert av de fleste kjøretøyer, og da det var en motorisert rullestol på butikken en dag, løp han jo nesten etter den og sto å måpte Det oppsto som sakt ingen pinlig situasjon, men hjernen min jobbet ganske raskt for å forberede meg på eventuelle spørsmål eller kommentarer
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Noen som husker en sang med en eller annen rapper og Rune Rudberg? Vel, da min eldste var ca 3 år, vil jeg tro, elsket han musikk, sang og dans. Like oppunder jul dette året gikk denne sangen ofte på radio/tv, slik at gutten var eksponert for den titt og ofte. I travel romjulshandel, står vi i kassen og skal betale for maten, når han plutselig synger til kassadamen: "stank ass ho, du er en stank ass ho, stank ass ho, du er en stiiiink hoooo" med et stort smil om munnen. Skal tilstå at jeg følte meg en smule pinlig berørt der, ja... Det har også vært andre episoder hvor han har lirt av seg fraser fra Karlsson på Taket, og de har heller ikke vært av den flatterende sorten. Takk og lov for at ungen var så liten at folk skjønte at han ikke forstod meningen med det han sa.
2005&2010 Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Jeg hadde en periode her, som jeg var litt hard i magen, og dette hadde jo vår 3 åring fått med seg, så en dag når vi skulle i barnehagen, så sier hun til barnehagetanta: Mamma klarer ikke å bæsje lenger hun. Hun har for hard bæsj. Kjente jeg ble litt varm i hodet der ja..
go-jentene Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 He he.. Så mange morsomme innlegg:) Jeg hadde en litt pinlig opplevese i dusjen i svømmehallen. Min lille datter på da 3 år har fått med seg at mine venninner har snakket om å få hengepupper etter amming osv. Så sier hun høyt i dusjen: Mamma, se på den damen der a. Hun hadde laange pupper hun. Dette var veldig pinlig i og med at damen ble kjempesur og brydd. Mange av de andre damene dro langt på smilebåndet:) Hadde noen sagt noe om meg ville jeg smilt og sagt en spøkfull kommentar tilbake:)
Gjest Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 haha, så morsomt =D Jeg ble SKIKKELIG flau da sønnen min begynte i stor barnehage... Det var et søskenpar der som hadde mørk mor, men lys far, og når sønnen min ser den minste av de sier han med alle de voksne i barnehagen som tilskuere: Mamma, hvorfor er den gutten så skitten? Tror nok jeg ble ganske rød der jeg stod da ja... Forklarte ham kjappt at de kommer fra et sted med masse sol, så da blir de mye brunere enn oss hehe
Gjest Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Har to litt pinlige situasjoener. Min 4 åring og eg satt på ein benk ved eit kjøpesenter. der satt det ei dame som var litt overvektig. plutselig så spørr han ho om ho har baby i magen. då blei eg veeeldig flau der og da. hehe. Så ein anna gang passet eg mitt tante barn, eg skulle på butikken å kjøpe tamponger. då seie ho høgt å tydelig så alle høyrer det. Det er sånn som mamma putta i rompo! Blei litt pinlig berørt da og. ho var foresten 4 år da. Dei er no ærlege og skjønne disse små
2pluss1engel Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 søstera mi stod i kassa kø og hadde med seg sønnen på 4. det gikk lus i bhg og dette hadde vært et tema de hadde snakket om. plutselig sier gutten til si mor, mamma- der kjente jeg lusa løp oppi håret.... mi søster følte de andre i køen rygget litt da ja. han hadde ikke lus han da altså men...
Sesilia Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 Min bror gifta seg da sønnen min var nesten 3 år. Da det var dødsstille i kirka, like før bruden kom inn, utbrøt pjokken som satt på bestemors fang: "SE!!! Bestemor har PUPPER!!!"
indigomamma Skrevet 18. august 2009 #11 Skrevet 18. august 2009 Var på badeland med mine to her for en stund siden. står i køen til sklia med ei dame på den tyngre siden forran oss. da mini peker på rompa og roper høyt oioioioioi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå