Gå til innhold

Et spørsmål om søvn... igjen....7 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille sov bedre når han var 3 mnd en han gjør nå. Vi legger han alltid kl syv. Da han var 3 mnd kunne han sove til fire-fem på natten i strekk. Nå våkner han 12-02-04-06 for mat eller kos. Eller han virker bare ikke ordentlig trøtt lenger. Han har fått 2 tenner, men det begynner å bli 2 uker siden.

Vi har ikke nattavvent enda, men kanskje på tide nå. Og gi et måltid på natta gjør ingenting for meg, men at han skal sove sammen med meg blir veldig slitsomt.

Håper noen har råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det akkurat på samme måten og holder på med nattavvenning. For meg har den foreløpige løsningen blitt opp/ned metoden. Jeg kjøpte meg tilgang på sovecoach.dk (99 kr) og satt meg grundig inn i metoden. Begynte i går og jeg tror det virker allerede. I natt sov lillegutt til 03, fikk to slurker vann, sov til 05.30, fikk melk og sov til 8.30. Det er stor forbedring for oss. :)

Skrevet

vi har det også på samme måte. er veldig slitsomt å våkne så mange ganger. greit å stå opp en eller to ganger men ikke tre fire. vet ikke hva jeg skal gjøre jg. gruer meg til å nattavvenne, er så ille trøtt på natta:) veldig enkelt å bare gi puppen, men i det siste bare skriker ho og må bæres i søvn og da går ikke dette i lengden, kjenner jeg

Skrevet

Hmmm, kanskje jeg skal prøve den opp og ned metoden. Drømmen er liksom at han skal sove til fire fem, få mat og sove til syv. Da blir ikke mor så sliten:-)

For dette tar på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...