Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Den dama må jo være splitte pine gal i hodet sitt! Hun har altså fått overført 100.000 i måneden fra Jon Arne og likevel har hun ikke betalt boliglånet sitt, så nå står namsnammen og banker hardt på døren! Hadde aldri i verden forlangt at mine barn skulle donere bidrag til meg om de ble fotballproffer eller fikk godt betalte jobber. Altså hadde man bodd i et fattig u- land kunne jeg jo skjønt det, men den kjerringa der orker vel ikke jobbe når hun har født 2 sønner som begge er blitt fotballproffer og tjener himla bra.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Hun har vel vært en slags agent for sønnene sine. Og vil vel ha betalt. Selv hadde jeg som deg ikke krevd noe, men så hadde jeg heller ikke solgt sønnen min til Monaco som 17 åring.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 De er ikke helt gode, hverken mor eller sønn.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Tenk å henne som svigermor?! En mor som kan finne på å true et voldteksoffer sønnen har voldtatt. Ikke at sønnen har gjort det. Men hun hadde sånn hypotetisk, ryddet opp på sin måte.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Mamma vet ikke når jeg har sex..... Dama er jo gal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå