dragonfly Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Er det like bra og vaske flaskene i oppvaskmaskinen som å koke de?
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Det er ikke like bra, men det er godt nok :-) Vi vasket dem på høy temperatur i vaskemaskinen hele tide, etter tips fra Helsestasjonen. Og så kokte jeg alle flasker og smokker ca én gang i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå