Hikken Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Kjøpte meg i.d. mineralsminke i går, og fytti rakkern! Har alltid trodd det var litt oppskrytt egentlig, men da jeg fikk hele startkitet til under 1000 kroner måtte jeg jo prøve. Heeelt jevn hud, pene farger og heile pakka! Dæven, nå føler jeg meg jo smellvakker :-D
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Ja er det ikke sinnsykt bra? Jeg føler meg helt retusjert når jeg har det på Og så er det ikke testet på dyr!! Sånn at du vet til når du trenger påfyll, så er det superbillig å kjøpe Id på nett. Strawberrynet.com er billigst på ID.
*Rutletutt* Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Ja, ikke sant det er bra! Har brukt det i 7-8 mnd nå, og er like fornøyd som deg:o)
Hikken Skrevet 18. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2009 Takk for tips! Hva koster foundation der? For har en lite beautysjappe nedi gata her som selger to + børste for 490 )
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 På strawberry varierer prisen alt ettersom hvordan dollaren ligger. Jeg har pleid å betale 150kr per stk, men tror de er litt dyrere akkurat nå.
MTMT Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Så fantastisk! Jeg kunne også tenke meg å prøve denne "mirakelsminken" som jeg har hørt så mye om. Men hva trenger jeg egentlig? Har prøvd å sette meg inn i de forskjellige produktene men ser at det er både foundation, mineral vail (?) og pudder??? Er foundation veldig dekkende? Jeg bruker vanligvis det kun til fest, og til hverdags bruker jeg bare et pudder. Og hva er egentlig mineral vail? Er det nok at jeg bare kjøper meg et pudder først og prøver ut? Eller skal man liksom ha foundation underst for å få dette flotte resultatet alle snakker om? Hmmm...?
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Id foundation er et pudder som dekker godt men det ser ikke sminket ut. Puddret smelter på huden og blir som en flytende foundation. Det du trenger er et pudder i din farge og en kost til å påføre produktet med. Du har det direkte på ren hud. Selvfølgelig fuktighetskrem under. Hvis du vil ha litt ekstra farge eller rouge, så kjøper du en facecolor fra id i tillegg som du bruker i kinnet. Mineralveil er et transparent pudder som man skal ha på tilslutt, men jeg bruker det ikke, synes det blir for mye.
♥ McQueen♥ Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Finner ikke id på strawberrynet jeg.....
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 det heter "bare escentuals" Strawberry er dog ofte utsolgt på Id, slik at de ikka alltid har alle farger inne.
Gemini7 Skrevet 18. august 2009 #11 Skrevet 18. august 2009 Hvor kan man få kjøpt et slikt startkit da? Får man kjøpt det bare hos hudpleier? (altså ikke butikker?).
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2009 #12 Skrevet 18. august 2009 Hos hudpleier eller parfymelle eller tonic, som jeg vet om ihvertfall. Ellers har strawberry startkit til litt over 400kr. Du får det du betaler i toll refundert av strawberry:)
Leonora_ Skrevet 18. august 2009 #13 Skrevet 18. august 2009 Hvordan gjør man dersom man vil ha tollen refundert? Syns siden til strawberry er litt uoversiktlig.. men lurer på å bestille noe
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2009 #14 Skrevet 18. august 2009 # Q. Will there be any taxes/customs duties? # # A. It depends on the destination. We currently ship to over 200 countries across the globe and most countries (especially the USA, Australia, Japan, South Korea) allow free trade over the internet and will not charge any customs duty whatsoever for small packages entering the country. # # For the current time, we will endeavor to assist and cover in cases where duty is charged, but we emphasize this is on a goodwill, not on an obligation basis. If you are charged customs then please collect the package, pay any fees due and then e-mail, fax or post your receipt to us and we will reimburse you. # # E-mail [email protected] Fax +852 2811 5138 Or post to: StrawberryNET.Com Customer Services Department Strawberry Fields, No.4, A Kung Ngam Village Road, Shau Kei Wan, Hong Kong. # # IMPORTANT: Please include your order number on ALL correspondence to ensure prompt service. # Please also note that all claims for refunds must be made within 3 months of the order date. #
ippemo får augustbaby Skrevet 18. august 2009 #15 Skrevet 18. august 2009 Helt enig! Jeg får også et "retusjert" ansikt med id-sminke og jeg ser heller ikke sminket ut Men id får du billigst på ebay, jeg betaler ca 120 inkludert frakt, og i motsetning til strawberrynet er ebay aldri tom!
tante grusom master of law Skrevet 18. august 2009 #16 Skrevet 18. august 2009 Ja, ebay kan være billigere, men jeg har hatt sååååå mye trøbbel med dem før så tør ikke å handle der mer. En gang ble det trukket syv tusen kr fra kontoen min når jeg handlet for 150, og en venninne av meg fikk et brukt(!) pudder derfra.
Mille** Skrevet 18. august 2009 #18 Skrevet 18. august 2009 I know, i.d er helt suverent. Begynte med det i juni i år og er knallfornøyd! Aldri sett så usminket ut før og samtidig hatt så perfekt hud! )
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 18. august 2009 #19 Skrevet 18. august 2009 Jeg er ikke kjent med ebay,men er ikke det sånn nettauksjon opplegg da?Eller kan du få kjøpt til fastprisd også? Tenkte å prøve å kjøpe derfra...
ippemo får augustbaby Skrevet 18. august 2009 #20 Skrevet 18. august 2009 Begge deler. Bruk PayPal og pass på at selgeren er proff med et godt feedback. En selger med flere hundre/tusen stjerner og 100% positivt feedback risikerer ikke ryktet sitt der inne og kommer ikke til å lure deg!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 18. august 2009 #21 Skrevet 18. august 2009 Så sinnsykt flinke dere er til å få folk til å kjøpe noe de aldri har prøvd før! Er jo rene Tv-Shop her inne nå =P Hehe! Kommer til å spørre om dette fantastiske pudderet neste gang jeg får lønn!! =D
4skatter Skrevet 18. august 2009 #22 Skrevet 18. august 2009 Hva heter det mirakelpudderet? Prøver å finne det på siden, men det er så mange der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå