Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Lille jenten min på en måned er blitt forkjølt. Skal jeg gjøre noe med det? Jeg selv er forkjølt, har vondt i halsen og vondt i hodet. Kan fortsette å amme selv om?
Gjest -<<- Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Amm i vei. Om hun er tett kan du evt dryppe litt morsmelk i nesen hennes for å løse opp. Dersom hun får feber eller virker veldig medtatt bør du kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Det der med morsmelk i nesa er bare tull, visstnok...
Gjest -<<- Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 "Visstnok," faktisk? Det løser jo opp. Det gjør sikkert andre væsker også, men jeg ville vært skeptisk til å pushe saltvann på en enmåneders gammel unge. Føler man ikke at det hjelper noe, så er det jo bare å slutte.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Hun virker ikke misfornøyd, så er vel ikke noe poeng å ta i nesen hennes da? Og har bare vanlig febertermometer, kan jeg bruke det?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Like visstnok som at det visstnok skal funke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå