Gå til innhold

feber, feberfri så feber igjen....vanlig???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på ett år som ble syk første dagen i ferien, typisk!:(

hadde feber 3-4dg, så gikk d en uke, han var fortsatt snørrete og ikke i form, veldig sutrete og gråt for d meste, så når d hadde gått en uke så fikk han feber igjen,....var på legevakta med han på lørdag, siden han ikke hadde vært lik seg osv. hun sa at d var litt rødt i ørene og i munnen men at d nok ville gå over, hadde ikke noe utslag på CRP.....

så når han da fikk feber igjen i går så tenkte jeg jaja, da blir d tur til legen igjen i dag, men i dag har han "bare" 37.7 og d er jo ikke feber og regne egentlig og han virker veldig kjekk...så da ser jeg d an tenker jeg,,,,men er d vanlig at de får igjen litt feber sånn??? flere som har hatt samme "syken"...

takknemlig for alle synspunkt og svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...