Espoir Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Legg gjerne links til Youtube el.lign. også. Jeg kommer i farta bare på Kings of Convenience, Sondre Lerche, Nathalie Nordnes...(Sissel, hehe)...hven flere? Er magnet fra Bergen?
Espoir Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 OK, de har jeg ikke hørt om. Kom på Ephemera også.
stjertløvetann Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Poor Rich Ones hvor vokalisten har gått solo som William Hut Pogo Pops hvor vokalisten gikk solo som Frank Hammersland (eneste linken jeg fant) Og så har du alle disse "nymotens" banda som John Olav Nilsen & Gjengen og Fjorden Baby! Og ja, jeg tror magnet er fra Bergen.
It's all about me Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Det er vel en liten fyr med navnet Kurt Nilsen
It's all about me Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Og så er det jo Robert Post som også er utrolig flink.....for han er vel fra Bergen.
stjertløvetann Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 Hehe, må ikke glemme Tor Endresen og Rune Larsen da Kom på flere jeg: Sergeant Petter Furia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå