Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Jeg pleier alltid å stemme Høyre, men sist jeg stemte det fikk vi Kjell Magne som statsminister og denne gangen blir det indirekte en stemme til Siv Jensen. Derfor vurderer jeg å stemme noe annet, bare på grunn av det. Noen andre som tenker det samme?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg synes det er veldig vanskelig nå som man i praksis ikke vet hva man stemmer på. Faktisk tror jeg jeg skal la være å stemme/stemme blankt for første gang
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Jeg er mer usikker enn noen gang foran dette valget. Jeg vet at jeg ikke kommer til å stemme rødt og jeg ønsker heller ikke å stemme KrF, så mitt eneste alternativ til blank stemme da er Venstre. Ikke lett å vite hva man skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Du kan jo vurdere å stemme Venstre? Venstre er jo ikke såå ulikt Høyre, samtidig som venstre distanserer seg veldig fra FrP (høres ut som om frP er problemet for deg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå