Gå til innhold

Legen min har angst for svineinfluesa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min fastlege kom hjem fra ferie og begynte på jobb i går.. hun var ikke lite bekymret for influensa.

Klemmer ingen og tar ikke i hånda. Det er jo helt normalt. Men hun sa med skrekk i stemmen at jeg skule være glad jeg føder før den kommer for fullt her hos oss.. Selv har jeg vært ganske avslappet (lest mye om det) men hun virket så stressa..

Nå er vi en stor familie og må være ekstra nøye med hånd hygiene, det er så, men hun var oppriktig bekymret for meg om mine.. sa "nå får du jammen nok å gjøre, huff :("

Vi MÅ jo ikke bli smittet, og om en av oss får det, gjør nok resten av oss det også, uansett hvor mye man vasker..

Har venninne i uke 14 og tenker mye på om hun blir dårlig, synes det er værre, egentlig..

Når det gjelder leger, trodde jeg de tok alt litt mere med ro, men syntes hun så skrekkslagen ut. Huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia er litt i samme båt. Gynekologen min er veldig bekymret. Har fått forbud mot å sende minste i barnehagen, og hvis det dukker opp et tilfelle på skolen til ho største har vi fått streng beskjed om hjemmeundervisning. Dette fordi jeg er høygravid og har astma. Jeg har litt delte følelser. Vi tar våre forhåndsregler med håndvask. Minste er hjemme fra barnehagen. Dette går greit. Håper alt lar vente litt på seg så det ikke er lenge største må være borte fra skolen. Kanskje er slike forhåndsregler greie også, største jenta har og litt astma. Føler meg usikker, leser både det ene og det andre. Det som skremmer meg er at ingen vet hvem viruset plutselig rammer hardt.

Men vi fårta det som det kommer!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...