Gå til innhold

Tiss i senga om natten?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 4 år, sluttet med nattbleien for ca ett år siden. Han har alltid vært flink til å si fra, ikke hatt uhell om natten før!

Nå har han derimot hatt noen uhell. Kan det være fordi det har skjedd så mye i livet hans? (pappa fikk seg kjæreste for 2 mnd siden, og de flyttet sammen for 2 uker siden, henne har 2 barn som bor hos de, gutten min sier han er ferdig med å bo hos pappa for nå bor "hennes barn" der...)

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være alt mulig det da. Bare at han har drømt.. Min har drømt at han har sittet på do og tisset i sengen, han er 5 og vært tørr i 2 år :) Var på ferie med besteforeldrene..

Kan godt være han gruer seg til noe (hvordan det blir med pappa f.eks) eller noe som har skjedd i barnehagen.

Gikk jo ganske kjapt å bli samboer for pappa. Synes han burde snakke med sønnen sin om dette, slik at han vet han alltid er velkommen og at han er elsket selv om det er kommet nye barn.. Alltid et sjokk med noe nytt i lviet og en på 4 forstår ikke alt, heller..

Skrevet

Kan selvsagt være alt mulig rart, men tenkte kanskje siden det har skjedd så mye i hans liv om dagen at det har vært litt mye for en 4 åring å fordøye!

Ja, det har gått veldig fort! BF er av den type mann som ikke prater så mye med barna, han har de kun fordi han må,ikke fordi han vil! Så tror ikke han prater slik med sønnen sin! Jeg har riktignok forklart sønnen at pappa elsker han selv om det bor andre barn der også. Hadde jo vært best om pappa sa det selv,men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...