Gå til innhold

Da var dagen for UL her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

19+3 i dag angivelig, men det skal bli spennede å finne ut hva som blir endelig termin. Fikk jo aldri mensen etter forrige svangerskap, slik at terminen vi har i dag er veiledende utifra tidlig UL. Vi skal ikke vite kjønnet, men gleder oss bare til å få astronauten igjen og vite at alt er bra med ham/henne. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi skal også ha ul i dag :) Jeg er 19+5, og vi vil heller ikke vite kjønnet :)

Håper bare alt er i orden med den lille skatten! (Noe det mest sannsynlig er...;)

Har ikke vært på tidligere ul i dette svangerskapet, så det blir spennende å se!

Lykke til i dag! Hvor skal du forresten? Jeg skal til Ahus.

Skrevet

Takk i like måte, Kristi*har hjertet i magen*!

Med førstemann visste vi kjønnet, men ikke med andremann. Fødselsopplevelsen ble noe helt annet med kjønnet som hemmelighet til siste press. :-)

Jeg skal forresten til KK ( i Bergen) for UL. Er skikkelig spent på termin, da jeg har blitt flyttet frem med eldste og tilbake med minstemann. Føde på overtid gjør jeg nok uansett likevel. ;-) Så jeg regner termin + 14/16 dager som endelig fødedato.

Skrevet

Hehe.. virker som vi har det ganske likt :) Vi visste også kjønnet med førstemann, men jeg var helt sikker på at jeg ikke ville vite det denne gangen. Nå vet jeg så mye mer om det rundt, som jeg ikke viste forrige gang...

Jeg fødte 13 dager over termin sist, så regner også med å gå en stund over denne gangen.. :-/

Regner også med at termin blir flyttet fra 9. til 11. januar, da jeg vet akkurat når jeg hadde eggløsning..

Du får oppdatere senere i dag. Blir spennende å se :)

Skrevet

Artig om vi skulle ende opp med samme termin, da. Jeg skal oppdatere så snart jeg er tilbake, har time klokken 11. Du må oppdatere du også! :-)

Skrevet

Ja :)

Det skal jeg selvfølgelig gjøre. Har time kl 13.30

Skrevet

Nå er vel du i full gang med kald gele på magen, og vi har akkurat kommet oss hjem. Det ble ikke en helt rutinemessig UL for vår del, og av den grunn mye styr og en langvarig undersøkelse. Lang historie kort; vi må tilbake for en ny UL 10 september for bl.a. vekstestimering. Terminen min er uendret og fortsatt den 11. januar. Jeg føler at alt er bra og som det skal være, selv om det en stund så ut som det ikke var det.

Håper at dere får en bedre opplevelse enn vi gjorde, og at alt er bra med dere og babyen i magen! :-)

Spent på å høre om du får ny termin. :-)

Skrevet

Dytter litt mens jeg venter på oppdatering. ;-)

Skrevet

Hei hei! :) Så litt i overkant spennende for dere i dag, men satser på at det er som du føler, helt i orden! Det er jo som regel det :)

Vi hadde en helt fantastisk opplevelse! Alt var helt perfekt, og det lille gullet la seg helt riktig til for alle målinger som skulle gjøres ;) Sprellet og vrei på seg og det var bare så rørende og fantastisk å se på :) *smelt* Hehe... Syns det er uvirkelig at vi er så heldige å få en frisk baby til :)

Vi fikk ny termin 10.januar, så vi ligger jo fortsatt veldig likt i løypa :)

Masse lykke til på neste ul, og send meg gjerne oppdatering. Ellers så sees vi vel kanskje inne på januar2010? ;)

Klem fra en veldig lykkelig og beroliget

Skrevet

Så flott at alt gikk fint fint for dere i dag! :-)

Da har vi terminer som skiller en dag, da. Jeg tenker fødsel i slutten av måneden, så slipper jeg å gå og tro at jeg skal føde i begynnelsen. Tenkte likt sist også, og da var det ikke noe problem for meg å gå over. Vi blir jo godt overvåket på slutten likevel, så det tar jeg med knusende ro :-)

Vi sees sikkert på januar2010, selv om jeg ikke er så flink til å gå inn dit. ;-)

Klem tilbake!

Skrevet

Jeg prøver også å tenke pluss 14 dager, men det er neimen ikke lett! Sist ante jeg jo ikke når jeg kom til å føde, og var klar som et egg tre uker før termin, og syns de to ukene over var helt grusome. Virkelig helt ubeskrivelig grusome! ;) Men håper det blir bedre denne gangen... Blir jo veldig overrasket om jeg føder tidligere enn en uke etter termin, men håpet er jo der likevel. Er ikke redd for å gå over, syns bare det føltes som tortur... ;)

Vi "sees" nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...