Gå til innhold

Menn og overtid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg tenger mamma-vernet. Finnes det noe sånt??

Min mann er dritt lei av at jeg går på overtid og vil jeg skal ringe sykehuset og få satt i gang fødselen, NÅ!!

Det har han nemlig hørt andre som har fått det til, siden de ikke orker mer.. er litt slitsomt for han, stakkars, siden han aldri vet hvordan dagen blir.

Og vi har mange barn, så da er det slitsomt at man ikke kan få trene når man vil på kvelden eller planlegge noe til helgen... merkelig, skulle tro dette var første!!!

Jammen ikke lett, å holde mitt mot oppe og trøste min stakkars, stakkars mann som er så sliten av å vente....

Akkurat som om alt blir så utrolig enkelt etter at babyen kommer ut :) krever da jammen sitt, det også..

Huff, han fortjener nok ikke dette, men jeg er dritt lei og måtte avreagere.

Synes alt fra tanter til bestemødre og bekjente syter om den ungen de vil se og nå føler jeg det er litt nok!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg bedt han ringe Kvinneklinikken selv og si at du må settes igang fordi HAN er så sliten...

Bare drit i å ta telefonen når den ringer, du trenger ikke å snakke med alle de som bare skal mase på deg allikevel. La han ta de andre ungene litt sånn at du kan slappe av, så flyr vel tia for han også, hehe.

Lykke til masse med det som venter! :)

Skrevet

Ja.. det hadde vel nok gjort susen ;) han blir så sur når jeg sier han kan gjøre det selv! Han er jo rene fødselseksperten. Tipper han er mest lei av alle som maser på han om den ungen..

For det første er det jo helt utrolig at det er nr fem som kommer og planlagt i tillegg. Vi er jo gale bare for det. Og når jeg, igjen, går over tiden, synes "alle" de har så utrolig mye de har lov til å si..

Men han kan jo sitte hjemme og styre med hus og barn som meg, så slipper han å møte alle disse plagsomme menneskene ;) hihi

Skrevet

He he, ja for det er virkelig _bare_ å ringe og be om å bli igangsatt.

Hadde det vært så enkelt hadde det vel ikke vært noen diskusjon rundt at mange sykehus lar de gravide gå alfor lenge på overtid før det gjøres noe.

Og ja det blir nok _mye_ mer tid på han til å trene når babyen kommer ut, da er det jo ingenting å passe på lenger, ha ha ha.

Morsom mann du har.

Men gjør som foreslått over her. Si at du går med på igangsetting nå, hvis han tar telefonen og "bestiller" time for det :o)

Lykke til iallfall. Både med ventingen, fødselen og mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...