Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Bare lurer litt på hva en kan forvente seg på en sånn samtale... kan man svare feil? Hvilke spørsmål får man? Bor jo i Norge, så tenkte å ta den per telefon når den tid kommer...har dere gode erfaringer av denne telefonsamtalen...til de som har gjort det?? Tusen takk for at dere hjelper ei "ny" tjej her inne...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Pssst; spør på Donor -egg/sæd forumet, større sjanse for å få svar der.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Hei Spørr inne på donor forumet ;-) Har selv hatt telefon samtale med dem og det gikk veldig bra. Kan svare deg mer utdypende der inne;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå