Gå til innhold

Journalsamtale på Stork!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer litt på hva en kan forvente seg på en sånn samtale... kan man svare feil? Hvilke spørsmål får man?

 

Bor jo i Norge, så tenkte å ta den per telefon når den tid kommer...har dere gode erfaringer av denne telefonsamtalen...til de som har gjort det??

 

Tusen takk for at dere hjelper ei "ny" tjej her inne...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pssst; spør på Donor -egg/sæd forumet, større sjanse for å få svar der.

Skrevet

Hei

 

Spørr inne på donor forumet ;-)

 

Har selv hatt telefon samtale med dem og det gikk veldig bra.

Kan svare deg mer utdypende der inne;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...