Gå til innhold

Noen her som har emmaljunga scooter? Hva synes dere om den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en slik nå og er veldig spent på den. Har ikke fått prøvd den enda, men den ser suuuper ut. Trodde aldri jeg skulle kjøpe en vogn som ikke hadde full liggestilling men har hørt folk skryte av sovestillingen i den, allikevell om den ikke er helt flat. Dette er jo en vogn for litt større barn så jeg tror tuppa vil sove i den. Skal få prøvd sovestilligen i helgen.

Sovestillingen minner om en stressless-stilling og der sover iallefall jeg en god dagdupp!=) Aller helst hadde jeg likt at det var full liggestilling men vi får se. Sover ikke snuppa godt i den så får jeg selge den!;-)

Noen her som har barn som sover i den vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp sønnen min på 18 mnd sov kjempefint i den. Det er jo omtrent full liggestilling da, så hvis ungen ikke sovner oppi der, er han ikke trøtt etter min mening. Det som er dumt er den lille kurven under. Vedlig dårlig at de ikke har større.

Skrevet

Jeg kjøpte denne til jenta mi for noen måneder siden og hun sover supergodt i den:) Den er så lun og god. Meningen er at hun skal bruke den som sovevogn i barnehagen!

Så tror nok ikke du kommer til å angre på den.

Skrevet

Vi har den vognen og er kjempefornøyd. Kjøpte den til storebror da han var rundt 1 år og han koser seg fortsatt i den (nå 2 1/2 år) Han har sovet godt i den hele tiden, stor og god.

Skrevet

Så bra å høre at dere liker den!:-) Sammenlignet den med emmaljunga edge sportsdelen min å det var ikke store forskjellen så scooteren er romslig og god. Skal bare finne en vinterpose som blir bra oppi nå, som ikke blir altfor klumpete.

Gleeeder med til å prøvetrille vogna i dag!;-) Kjøpt brukt da men vogna er strøken.

Skrevet

Har en sånn som begge barna mine har brukt og til dels bruker enda. Er kjempefornøyd med den vogna.

Skrevet

Jeg har hatt 2008 modell, har nå 2009 modell, og har bestilt 2010 modell. Da sier det seg selv at jeg liker vognen,hihi. Vogngal er jeg, men dette er den eneste vognen jeg har hatt flere modeller av ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...