nadjahe Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 SKal på overtidsvurdering.. 11 dager over nå.... BLir spennende å høre hva de sier:)
EnNySpire:) Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Lykke til I morgen skjer det... Jeg har mye menssmerter i dag, men kjenner ikke noe annet.. Hmm.. Så spør om dette er dagen min! Men vi får håpe... Men masse lykke til i dag
nadjahe Skrevet 18. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2009 Heisann.. tilbake fra sykehuset.. skal tilbake på fredag om jeg ikke føder før:) så da kan fødselen vente til jeg har fulgt min sønn på første skoledag i morgen:) Enig i det dere?
KaM Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Så spennende!! Har 2 dager til termin jeg,og min sønn's første skoledag er også samme dagen,så nå er jeg veldig spent Var til jordmor idag å ble strippet,så det er gøy å kjenne på utviklinga de neste dagene:) Lykke til til deg,håper du får med deg begge deler;)
nadjahe Skrevet 18. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2009 Oj oj oj så spennende... Håper det ikke skjer inatt for deg også da så du kan følge din sønn til første skoledag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå