Gå til innhold

7 dager over og nå er jeg også lei !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke fordi det har gått så lang tid over, men synes rett og slett det er grusomt å gå slik og vente, vente og vente. Med vonde kynnere som tar seg opp og likner rier i over to døgn - så ingenting!! Tusen takk :(

Har fire barn som jeg tenker på også. Skole og barnehage er jo i gang og det er mye som skal passes på. En på ungdomsskole, en i femteklasse, en på idrettsbarnehage og lille mor med innkjøring på storebrors gamle avdeling..

Den ene må ha ditt og den andre trenger datt og 4 matpakker (liker å smøre til dem selv. Ekstra stas for de store å spise også da..)

Nå har jeg heldigvis funnet ut at det kan gjøres klart kvelden i forveien ;)

Alt dette skal jo gå rundt om jeg ikke er her også, kjipt å planlegge og forberede alt til hver dag.. jaja. I neste uke må det jo skje..

Skulle ønske babyen kom i morgen, slik jeg har sett for meg.. den 19. er liksom perfekt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! HEr i Trondheim får vi tilbud om å bli satt i gang en uke etter termin, noe jeg tror er lurt mht str på baby, sliten mor i fødsel mm.

Skal du til lege i dag eller?

Skrevet

Var hos min fastlege i går og gjett når jeg hr fått time på sykehuset for kontroll; på mandag :) Bare 13 dager over tiden..

Vi i Bærum har det privilegiet at vi får lov til å gå bort i mot 3 uker over tiden, så lenge babyen har det bra og det har jo min...

At jeg er sliten spiller ikke noen stor rolle.. og babyer på 5 kg er ikke noe problem ;)

Sikkert ikke uten grunn at kvinner på Bærum sykehus føder i gjennomsnitt tyngre babyer enn andre steder. Hihi. Vi spiser ikke annerledes eller noe, men vi får lov til å ruge så leeeeeenge vi bare vil ;)

Skrevet

Huff, så kjipt! men da har du iallefall fått en ny dato og forholde deg til! Jeg skal på overtidskontroll på torsdag så håper jeg og får en dato! Eller håper jo egentlig at jeg ikke trenger den kontrollen, men foreløpig kan det jo virke sånn..

Aner ikke hvor lenge vi får lov å gå her i Bergen, men tror kanskje det er litt samme som i Bærum. Mener å ha hørt at folk har gått lengre enn de to ukene som er standar..! Men jeg tror jeg kommer til å klikke hvis jeg må gå ut de to ukene og iallefall hvis jeg skal gå lengre.. Kommer til å måtte føde en "monster" baby!

Er allerede langt over det grønnefeltet SF-målet så det er kan jo tyde på at det er en stor baby fra før!

Huff, det er så kjipt å gå overtid, har egentlig tenkt at jeg slipper sikkert det, men den gang ei.

Skrevet

Den datoen er bare til kontroll.. blir ikke satt i gang eller noe..

Med min nr tre gikk jeg 16 dager over. Ble stripper tre ganger før noe skjedde. Den 16 dagen skulle jeg komme inn til vurdering igjen, men legen lovet ingen igansettelse hvis vi fremdeles hadde det bra (etter deres vurdering) og de hadde mye å gjøre.. noe de også hadde men da slapp han jammen taket og kom ut av seg selv ;)

Er jo greit å ha håpet om at han kommer, men føler det ikke sånn i dag. Huff. Dette visste jeg jo om fra de andre barna, men det er jammen like kipt hver gang :(

Skrevet

Å jeg trodde det var en sånn bli satt i gang jeg.. Huff ja nei da var jo du vel egentlig like langt da..=/

Får krysse fingrene på at han og slipper taket selv snart.. =)

Jeg er førstegangs så jeg burde vel egentlig ha vært mer forberedt på å gå over, men har liksom bare sett termindatoen og ikke forbi den.. hehe.. Satse på at det snart skjer noe, både hos meg og hos deg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...