VinterSol+2 Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 her startet dagen tidlig. Normalt må jeg vekke toåringen min halv åtte for å få henne i barnehagen. i dag viste ikke klokka mer enn 0500 iallefall.. hun gråt litt og var litt utilpass og så lå hun lenge på armen mmin og koste, før jeg hørte "mamma, jeg er SULTEN!" så nå sitter vi på kjøkkenet da. mamma med en kopp te og prøver å våkne litt, er ikke såå mange timene siden ejg fikk somla meg i seng, og ei lita skravlebøtte som helst bare vil spise pålegg, og skravler og skravler og skravler... tror kanskje hun har en blemme på tunga, hva gjør man med sånt med sånne småttiser da? ingenting?
froeken Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Vært våken siden fire jeg... Andre natta på rad uten særlig søvn. Tror vi må huske at det er vi som er annerledes i disse dager og bare smile og svare så godt vi kan. Utover det synes jeg, har nemlig en fælt skravlete treåring selv, at vi har lov til å si at vi er litt slitne innimellom, så lenge det ikke blir sagt hele tiden. Gutten min sover enda, men jeg vet at når han våkner er det full rulle, og det er jeg ikke klar for, for jeg er så trøtt at jeg er uvel...
VinterSol+2 Skrevet 18. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2009 nå gikk toåringen og la seg på sofaen, så jeg nyter en stille morgenstund i stedet jeg. hehe. Får se om hun sover en times tid, eller om hun bare slapper av litt. Virker i god nok form til å dra i barnehagen iallefall, så da kan jo jeg sove litt senere i dag! ikke fått i henne særlig med mat, men forhåpentligvis spiser hun litt mer til vanlig tid igjen. egentlig er jeg veldig glad i å være oppe om morgenen, jeg. bare jeg får nok søvn sånn ellers.. Men merker at øya går litt i kryss i dag! Toåringen er veldig søt hun. Når hun kom over i senga mi i natt, så fant hun ikke magen, og ble veldig redd for at lillebror var borte, stakkars liten.. "hvor er magen? hvor er magen, mamma?!" Ikke så lett å skjønne, stakkars..
froeken Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 såååå søt da lillegutt er også veldig opptatt av magen og kose den hver dag. Er spent på hvordan det hele blir når barnet faktisk kommer...
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 åååååå... så søøøt!!!!!!!!! Lillegutt her også skal gjerne nusse på magen, og det er jo så herlig;) Men han er 1år og 10mnd, så skjønner nok ikke så mye av det enda, men de skjønner nok mer enn vi tro...Er selv veldig spent på hvordan det blir når babyen kommer.. Gleder meg masse til å ha lillegutt på fanget igjen og kose, for det begynner å bli en liten stund siden nå desverre....
Øyboeren med to små <3 Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 stod opp i 7-tida, som jo er normal tid for lillemor når hun skal i barnehagen, MEN, det var IKKE meningen at det var jeg som skulle stå opp med henne og kjøre henne. Det skulle pappaen gjøre, så jeg skulle få en etterlengtet morgen med sløving i senga etter å ha vært alene med henne i tre uker i tillegg til jå ha jobbet, prøvd å holde orden hjemme og være mamma for lillemor selv om jeg har vært kjempesliten og kroppen streiket osv.. Men neida, han bare lå der og sutret over vondt i hodet, og kunne ikke svare på om han kom til å kjøre henne dit til frokosten, eller få henne avgårde i det hele tatt, så når hun begynte å kle på seg skoene og kom med jakka og ville dra, måtte jeg jo bare kjøre henne... Hadde jo allerede stelt og kledd på henne, siden jeg tenkte jeg skulle være grei når jeg allerede var oppe på do en tur når hun våknet, tenkte jo at jeg fikk gå og legge meg rett etterpå igjen uansett... så er litt småsur nå ja, men hjelper å få det litt ut her da. Og pappaen...? Joda, dusten ligger fremdeles og snorker.. grr...
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 uff,,,føler med det...hva er det med menn egentlig ????? Kjenner meg godt igjen i det der.....har også en mann som er så siinnsykt trøtt om morgenene.....stakkars han....ikke han som er oppe på do 20 ganger hver natt, må gå inn til ungene hver gang de våkner om natta...sliter med halsbrann, leggkramper,,,neida, den som får mest søvn her i huset er i hvertfall ikke meg..... grr...måtte få det ut jeg også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå