Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Vis dere hadde hatt ei venninne som dere hadde vokst opp med og så og si delt hele livet med som plutselig hadde hatt en fest og du ikke var invitert. Ikke hadde hun sakt noe om det når dere hadde hatt venninne kvelder eller noe. Det gjorde ei venninne av meg. Jeg og hun som hadde festen har vert venner siden barnehagen så har det kommet to til inni gjengen i løpet av barneskolen. Ingen av oss 3 ble invitert eller visste om dette. Hun har blitt invitert med på alt vi har arangert.. Må si jeg er ordentlig skuffa!! Vurderer ta det opp men det blir vel bare bråk
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Hm, det er nok et tegn på at hun ikke liker deg lengre. Ditch henne. Gode venner gjør ikke sånne ting.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Herregud, hvor gamle er dere egentlig?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #4 Skrevet 18. august 2009 Ikke vær lei deg - bruk heller tiden på å forbedre ortografien din :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Kanskje hun hadde klassefest for studieklassen sin, eller singelfest, eller simpelten prøver å utvide venneflokken sin? Ikke så lett å bli bedre kjent med nye mennesker når eiesyke venninner henger rundt øra på en. Er dere 14?
Gjest Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Det tror jeg ikke jeg hadde brydd meg så mye om, men for nysgjerrighetens skyld hadde jeg kanskje spurt hva slags fest det var :-) Sannsynligvis syntes hun bare at den vanlige gjeng-praten ikke passet i settingen.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Man må da kunne innvitere andre enn bare de samme hele tiden. Kanskje dere ikke passet inn i denne settingen. Kanskje der var noen av hans venner eller kolegaer. Hadde ikke brydd meg om det. Forventer ikke å bli bedd hver eneste gang venners skal ha gjester. Gjør meg heller ikke noe å snakke om festen/selskapet venner har hatt sammen med andre. Høres ut som dere(du) er veldig unge.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Kjære vene! Jeg har da flere fantastiske venninner jeg har hengt sammen med i tynnt og tykt i alle år, men har da andre nye venner også! Noen ganger arrangerer man fester med alle til stede, noen ganger med kun de "gode gamle" bestevenninnene mine og noen gang kun de nye vennene mine. Det hadde jo vært kjedelig å ALTID være de samme på fester/møter? Utvid din horisont! Din venninne høres ut til å ha ett sunt forhold til det med venner, man trenger ny innputt innimellom, det betyr ikke at hun ikke liker deg lengre. Jeg ville ikke vurdert tanken med å "ta det opp med henne". Jeg hadde seriøst vurdert om min venninne var syklig sjalu eller bare litt tett i nøtta om hun hadde tatt noe slikt opp med meg.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 Det jeg ragerer på er at hun holder dette hemmelig. Selfølgelig kan hun jo ha fester uten oss, men synest det er litt rart hun holder det hemmlig. HI
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 Synes ikke det er noe rart hun holder det hemmelig sånn som du reagerer... Hun vil nok bare ikke såre deg.... Spør nå bare om det var en fin fest. Kanskje hun forklarer når hun innser at du vet om det... Så slipper du å lure mer...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #11 Skrevet 18. august 2009 Jeg hadde jo ikke reagert vis hun ikke hadde holdt det hemmelig. Og det er faktisk ikke bare jeg som reagerer, det er de andre to det gjelder også. Men jeg kan forstå hun ikke inviterte oss, vi har helt forskjellige venner. Bare hele greia med å holde det hemmelig som irriterer meg. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå