Gå til innhold

Hmm.. Tanker i natten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå jeg ønsker meg en kjæreste, gravid, alene og forelsket i bf.

For et rot, vi har aldri vert sammen men holdt på lenge. Han ble redd da jeg fant ut jeg var gravid, men hjerte til å ta abort hadde ikke jeg. Håper han vil gi meg og gutten i magen min en sjanse. Men jeg skal prøve så godt jeg kan å ikke drive å dikte opp romantiske forhåpninger om at han skal komme å be om at vis skal gi det et forsøk. Selv om det er en fin tanke. Jeg ønsker lillemann det beste på jord, og det skal jeg klare gi han uansett. Nydelige lille gutten i mamma's mage, betyr mer for meg en noen mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå på,kommer til å gå så fint atte ;0)

Jeg hadde akkurat sånn for 2 år siden,vi har det kjempe fint.Desverre uten pappaen da,men nå savner jeg han heldigvis ikke lenger;0)

Lykke til ;0)

Skrevet

Gi han tid, du, så kan det hende han kommer krypende til korset.

Han har kanskje ikke vokst fra kjøkkenforklèet til mor?

Skrevet

Jeg vet ikke, men slik jeg har forstått har han vert i et litt merklig forhold før der svigermor skulle besteme. Så han er redd for å gå i et forhold der han ikke er en del av livet til kjæresten men er selve livet tror jeg.

Jeg for min del vil ikke at kjæresten skal være livet, jeg vil vi skal kunne dele livet med herandre. :)

Jeg vil kunne glede meg over at han skal kunne gå på byn med sine kompiser og ha det bra. Ikke tvinge han til å sitte hjemme med meg, selv om hadde han villet det hadde han vert velkommen til det også :)

Men jeg tror han har for mange dorlige opplevelser av kvinner som har oppført seg tåpelig at jeg kansje ikke får muligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...