Gå til innhold

Et lite hjertesukk.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var så liten,denne utrolig skjønne gutten på 2-3 år.Som kom gående laangt bak pappaen sin på vei til bilen.Faren satt seg inn i bilen og gutten tutlet etter ham,så ikke at pappaen åpnet passasjer døren.Men etter litt kom han han tutlende rundt bilen igjen,der pappaen hadde åpnet døren for han.Fra sitt eget sete,lille gullet klatret opp i sete,ingen barnesete,bare vanlig passasjer sete.Tok på han vanlig bilbelte og kjørte.....Kan jo selvfølgelig være en stefar,men det burde uansett ikke spilt noen rolle...

Og jeg hadde ikke mot til å gå å fortelle denne faren om at barnet skulle vært sikret i eget barnesete,har hatt vondt av denne gutten i hele dag.Følte ikke at far hadde noen god omsorg for barnet sitt,skjønner bare ikke at det går å være en sånn J....IDIOT.

Dette skjedde på biltilsynet i Bergen,rundt kl 15.00

Faren kjørte en svart bil,2 seter med skade i fronten.

Om noen tilfeldigvis skulle lese dette og vite hvem dette er,kansje mammaen.

Lov å håpe ihvertfall!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ønske noen visste hvem dette var!

Skrevet

Hvis du vil at noen skal lese dette, så må du ha en litt mer beskrivende eller fengende overskrift. Den eneste grunnen til at jeg leste det var at jeg ikke er helt ferdig med vinglasset mitt, og klikket på et tilfeldig innlegg til. Og så var det jo et ganske viktig og godt innlegg.

Det KAN forøvrig ha vært et engangstilfelle. Etter turningen i forrige uke, lastet en far jeg kjenner barna sine inn i bilen sin: 4-åringen i vanlig belte uten barnesete, og 2-åringen i et rart plastsete. Jeg la ikke merke til det før pappaen forklarte meg at mammaen hadde tatt den andre bilen med barnesetene i, så ettersom han hadde lovt dem å dra på turning, hadde han ikke noe valg. Så han "kjørte forsiktig". Han hadde veldig dårlig samvittighet! Kanskje mannen du så også hadde det, men han kunne jo ikke begynne å forklare seg til alle og enhver som kanskje så ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...