Gå til innhold

Ang bruk av Selexid mot UVI i svangerskapet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger før graviditeten fått dette og hatt god respons omtrent fra første tablett. Etter et døgn har jeg vært så godt som symptomfri.

Nå har jeg brukt disse tablettene i snart 4 av 5 døgn med nesten ingen effekt. Merker at det er litt lettere å tisse, og at jeg ikke må tisse hele tida, men fortsatt like vondt. Veldig vondt. Det er vondt når jeg tisser. Det er også vondt i magen det meste av tida ellers.

Er det noen der ute som vet om andre typer piller man kan ta mot UVI når man er gravid? Jeg er straks 14 uker nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må kontakte lege og bytte antibiotika. forhåpentligvis tok de dyrkning av urinen din da du før du startet med selexid sånn at du kan få den rette antibiotikaen.

hvis ikke dyrkning ble tatt er det fryktelig dumt! ville da ha klagd til legekontoret. det skal ikke gis antibiotika mot UVI uten at det er tatt dyrkning. dessverre slurves det mye med...

Skrevet

Ja, jeg tenkte at jeg nok bør gjøre det uansett. De tok urinprøve når jeg fikk Selexiden, regner med den har blitt dyrka. Får håpe det er noe medisin som er ok å ta i svangerskapet som kan hjelpe mot dette. Jeg er lei av å ha vondt nå.

Skrevet

Ja, jeg tenkte at jeg nok bør gjøre det uansett. De tok urinprøve når jeg fikk Selexiden, regner med den har blitt dyrka. Får håpe det er noe medisin som er ok å ta i svangerskapet som kan hjelpe mot dette. Jeg er lei av å ha vondt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...