Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 .. selv? Da mener jeg ikke brødskiver men middag med skje eller gaffel?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Sorry om jeg ødelegger tråden eller noe. Men den irriterer meg litt! Hver gang jeg skumleser nedover trådene leser jeg "Når spiste dere barn".. Hva f*** liksom...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2009 #3 Skrevet 18. august 2009 Aldri spist et eneste barn i hele mitt liv jeg!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Jeg syns også det står når spiste dere barn .hehe Jeg har heller ikke spist barn noen gang . Men for og svare på spørsmålet ditt Hi : Når han var ca 16 mnd .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå