Gå til innhold

Mens smerter - kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mitt 2 barn i januar , og er 20 uker på vei. Har de to siste kveldene hatt veldig sterke mens smerter.. Førstemann er 3,5 år , så husker ikke så mye fra svangerskapet.. :/

Er dette kynnere , men på en annen måte?Hehe

Har allerede hatt en del kynnere å, men ikke på denne måten.. Kan disse smertene også ha sammenheng med bekkenløsning?

Mange spørsmål gett :)

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Høres mer ut som "voksesmerter", syns jeg. Kynnere er når limora trekker seg sammen og blir hard som en ball, så hvis du ikke merker noe til dét, er det nok ikke kynnere.

Skrevet

litt uenig der... hvis det er veldig sterke smerter ville jeg ringt føden. mine "voksesmerter" var ikke så sterk. vond ja, men ikke SÅ vond som det høres ut som HI har. trur heller ikke det har noe med bekkenløsning å gjøre. jeg er ganske plaget med det, og er langt ifra menssmerter.

Skrevet

Det har gitt seg igjen nå , men er ganske sterke mens smerter når det holder på. Har egentlig bare vært plaget av det helt i førsten av svangerskapet og nå de to siste kveldene..

Blir glad for alle svar :)

Så ringer jeg kanskje føden i morra om det kommer tilbake igjen.. !!??!

Skrevet

trur nok jeg ville gjort det ja. eller evt fastlegen din... bedre å få det sjekket. er sikkert ikke noe alvorlig, men bedre å ringe en gang for mye... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...