Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 jeg hater humor ala Rorbua, folk som setter seg godt til rette og drar skrøner som de forventer at man skal brøle av latter av... Hater også sånn kaklehumor, f.eks "Ja ær'e ikke snø så ær'e regn, sa brura, hæhæhæhhææ" Hvilken type humor misliker dere?
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Mobbing og baksnakking som humor. Og da mener jeg ikke en tørr blondinevits eller svenskevits, men ondskapsfulle kommentarer og vitser om andre folk.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 folk som ler AV andre pga ting som feks utseende, stil osv. stinker bare uvitenhet. så lavmåls at det ikke skulle gått an.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Hater humor der det er om å gjera å gjera narr av andre !! Rett og slett ondskapsfull humor .Otto Jerspersen. Anne kat... Skjønne liksom ikkje koffor. Digge folk som har masse sjølvironi. Dagfinn Lyngbø f.eks.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Ok glem det, gidder ikke at dette også skal bli en politisk korrekt, moralsk tråd.. Ville ha noen morsomme svar der dere beskriver humor som dere syns er komplett mislykka. Ala Holms. La tråden synke, lei av den allerede... HI
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Da må du kanskje spør på en anna måte !!!! NEVN KOMIKERE,SERIER ELLER FILMER MED KJIP HUMOR f.eks. Ikkje verre enn det surapissa !
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Kongen av Queens er morsom humor, spes når Arthur brøler i sinne, da hviner jeg av fryd og ler meg halvt ihjel
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 Rorbua er tortur for både øyne og ører. Og det samme gjelder alle de spurven skreiv.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 det ble da ikke spurt etter morsom humor? herregud nå må dere gå og legge dere alle mann!! bare rør!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå