cherry coke Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Jeg er den eneste single i veninnegjengen. Har gått fint til nå, men nå begynner de virkelig å mase på meg her..:/ De har funnet x antall potensielle typer til meg, men jeg er overhodet ikke interessert:-)
novemberguttemamma Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Nei, de er det ikke mange av nå - faktisk kan jeg ikke komme på noen!! Men har ei venninne som sier at jeg er den eneste av hennes beste venner som ikke er det...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 jeg skulle til å rope ja, men så kom jeg på at alle mine alenemødre venner har skaffet seg typer. teite folk har 3 single venninner, to av de har ikke barn da, så de blir ikke sånn supernære
Den heldige eier av ett barn Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Har en del ja. Og siden jeg bare er halvveis opptatt så er det greit at jeg ikke er helt alene;)
Gjest Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Er du interessert i jnter da Cherry?? Eller er det kun Ville du er interessert i ?
*Rutletutt* Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Nei, ikke i den "vanlige" gjengen, men har en singel venninne/kusine.
cherry coke Skrevet 17. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2009 Nei, ikke interessert i jenter heller. Ikke i noen!:/ Ville er jo såklart en drøm, men du vet...ganske så uoppnåelig;-)
Espoir Skrevet 18. august 2009 #8 Skrevet 18. august 2009 Hei, vi er rundt 40 år, og 1 er fortsatt singel. HUn giftet seg nesten for noen år siden, men trakkk seg etter at bryllupsinvitasjonene var sendt ut. Det angrer hun ikke på, men hun er nok litt lei seg for at hun ikke har funnet mannen i sitt liv. Og barn er det jo tvilsomt om hun noensinne får. Jeg maser aldri på henne. En annen venninne er enke, men det bli jo noe annet. Henne maser vi ihvertfall ikke på, hun har nok med å komme seg gjennom sorgen og hverdagen alene med barna.
Gjest Skrevet 18. august 2009 #9 Skrevet 18. august 2009 Nei, ingen venninner (har en singel kamerat). Hadde vel uansett ikke mast på at hun skulle fått seg kjæreste om jeg hadde hatt en singel venninne ;-)
Honningmelon Skrevet 18. august 2009 #10 Skrevet 18. august 2009 Nei, er bare ei venninne som er singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå