Gå til innhold

Har du mange single veninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er den eneste single i veninnegjengen. Har gått fint til nå, men nå begynner de virkelig å mase på meg her..:/

De har funnet x antall potensielle typer til meg, men jeg er overhodet ikke interessert:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de er det ikke mange av nå - faktisk kan jeg ikke komme på noen!! Men har ei venninne som sier at jeg er den eneste av hennes beste venner som ikke er det...

Skrevet

jeg skulle til å rope ja, men så kom jeg på at alle mine alenemødre venner har skaffet seg typer. teite folk

har 3 single venninner, to av de har ikke barn da, så de blir ikke sånn supernære

Skrevet

Har en del ja. Og siden jeg bare er halvveis opptatt så er det greit at jeg ikke er helt alene;)

Skrevet

Er du interessert i jnter da Cherry??

Eller er det kun Ville du er interessert i ?

Skrevet

Nei, ikke i den "vanlige" gjengen, men har en singel venninne/kusine.

Skrevet

Nei, ikke interessert i jenter heller. Ikke i noen!:/

Ville er jo såklart en drøm, men du vet...ganske så uoppnåelig;-)

Skrevet

Hei, vi er rundt 40 år, og 1 er fortsatt singel. HUn giftet seg nesten for noen år siden, men trakkk seg etter at bryllupsinvitasjonene var sendt ut. Det angrer hun ikke på, men hun er nok litt lei seg for at hun ikke har funnet mannen i sitt liv. Og barn er det jo tvilsomt om hun noensinne får. Jeg maser aldri på henne. En annen venninne er enke, men det bli jo noe annet. Henne maser vi ihvertfall ikke på, hun har nok med å komme seg gjennom sorgen og hverdagen alene med barna.

Skrevet

Nei, ingen venninner (har en singel kamerat).

Hadde vel uansett ikke mast på at hun skulle fått seg kjæreste om jeg hadde hatt en singel venninne ;-)

Skrevet

Nei, er bare ei venninne som er singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...