Gå til innhold

Det som skremmer meg er....


Anbefalte innlegg

Skrevet

at ungene til mange av dere her inne skal ut i verden sammen med min.

 

Høres ut som de kommer til å lære hjemme å mobbe overvektige, psykisk syke, folk som ikke har de riktige møblene hjemme og folk som går i feil klær.

Skal lære min å omgås alle slags mennesker jeg, ikke dømme andre etter utseendet, penger eller hudfarge. Håper min aldrig mobber eller blir mobbet.lære h*n å ha god nok selvtillit til å tørre å ta egne valg.

 

Er ikke lenge før 2-3 åringer kommer i barnehagen og sier, at deg kan jeg ikke leke med for du har ikke reimadress, så dere er heeelt uttafor.

 

Desverre lærer barn å mobbe og dømme fra voksne, og ser hvordan dere er her inne.så jeg blir skremt. De plukker opp mer fra dere enn dere tror. Tror ikke det finnes håp for verden jeg. skjerp dere. Voksne mennesker. Vær forbilder for barna deres!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne nok ikke si meg mer enig. Er det rart verden er som den er? Hvordan kan vi tro at barna skal slutte med mobbing når vi som foreldre henger ut annenhver person her inne?

Skrevet

Kaaaaskje man ikke lærer barna de negative sidene man selv har?

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Ungene får jo mobbingen fra et sted, og jeg tror nok dessverre foreldre må ta en god del av skylda her. Jeg håper virkelig jeg kan lære mine barn å respektere alle mennesker, uansett hudfarge, religion, legning, inntekt, vinterdress eller hva det nå måtte være.

Skrevet

Man lærer nok ikke barna de negative sidene,men barn tar etter voksne,og man er vel gjerne ikke alltid like klar over vi er hele tiden....om du skjønner hva jeg mener....

Skrevet

Signerer HI, mine barn får aldri der "rette" klærne for å bli likt, det kan jeg love dere! Er de ikke gode nok med hm bukser, er ikke de som mener det gode nok for mine barn uansett hvilke bukser de har!

Skrevet

He he, ja det kan man si HI :). Ikke rart verden er som den er tenker jeg :o.

Skrevet

Jeg er enig med deg HI. Håper jentene mine klarer å le av sånne typer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...