Gå til innhold

maskinen som sier "ping"

Anbefalte innlegg

Skrevet

..ja, nettopp.

Jeg er nysgjerrig av natur, you see. Og som noen sikkert har observert, så har jeg en stedatter som bor her fast og for tiden ha minimal kontakt med sin mor. Det lille hun har, er at mora ringer henne fast noen dager i uka og til vår store glede sitte og sier "hva driver du med da, prinsessa?" omigjen og omigjen til man blir sprø, i en halvtimes tid i strekk, til en toåring som ikke snakker eller forstår særlig mye.

Uansett, i dag var mamma-ringe-dag. Vanligvis når hun ringer, er det stille på en sånn "loftstue"-måte i bakgrunnen; man kan høre vage antydninger til familiemedlemmer som beveger seg eller snakker i bakgrunnen. Og innimellom babyen som gråter et stykke unna, vanligvis snur mora da seg vekk fra telefonen og roper til noen (sin mor, sannsynligvis) at de skal ta baby'n. Men i dag var det helt stille- bortsett fra en evig tilbakevennende "ping", akkurat som lyden av medisinsk utstyr som står og måler ettellerannet. Den sa et enkelt "ping" ca hvert halvminutt eller litt sjeldnere. Fikk skikkelig sykehus-følelse, rett og slett. Men det var bare denne ping-maskinen å høre, ikke en stemme eller en lyd på en halvtimes samtale. Men jo, hun hadde babyen veldig nære, for den gråt, og hun hadde ingen å rope til seg for å ta over den.

Så, kvalifisert gjetning? Haha, jeg vet, jeg kjeder meg og er av og til litt i overkant nysgjerrig, men man kan ikke annet enn lure på hva som skjer. Hun ringte forresten heller ikke fra det nummeret hun vanligvis ringer fra heller, men fra en annen telefon registrert på samme person...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ingen forslag, men dytter litt jeg- kan bli spennende å se hva slags forslag du får;)

Skrevet

Her er mange lyder http://www.sound-effect.com/ finns mange slike sider see så du får lytte og kose deg

hehe

så får jeg dyttet litt å kansje noen har svaret til deg

Skrevet

haha, jeg er passe desperat nysgjerrig hvis jeg bruker seinkvelden til å høre på lydopptak på nettet for å finne igjen et "ping" jeg hørte på telefon før i dag, er jeg ikke? *lar innstendig være å åpne link*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...