dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Ser at all mailen fra skolen kommer til en gammel adr,og denne adr er sperret siden jeg ikke har brukt den på en evighet...
Kamomille Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Du åpner den ved å logge deg inn. men du får da ikke tilgang til de mailene som er sendt FØR du aktiverer kontoen igjen, desverre..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2009 Men det står at det er feil adr eller passord. Gikk inn på sånn hjelpe greie og da står det at det kan være pga at kontoen ikke har vært brukt på 1 år eller mer. Men skjønner ikke hvordan jeg aktiverer den igjen.
Kamomille Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 OK. Hvis det er mer enn et år siden du bruke kontoen tror jeg ikke du får åpnet den igjen. uansett får du jo ikke tilgang til mailene. Sender får beskjed fra hotmail dersom de sender til en adresse som ikke lenger er i bruk.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2009 Ok,æsj. Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå