Gå til innhold

Bekkenløsning? Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan man få bekkenløsning, og hvordan kjennes det ut?

Jeg er kun i 5 uke, men har konstant litt verk i korsryggen. Føles også som det går litt "ståler" ut i bena til tider. Er ikke så vondt at jeg ikke fungerer, men merker det litt. Er det begynnende bekkenløsning, eller bare vanlige svangerskapsplager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan høres ut som bekkenløsing. Jeg har bekkenløsning, plagene kom i uke 7. Jeg fikk det tidlig i begge svangerskap. Jeg kjenner det litt i korsrygg, men mest i rumpa, og det stråler nedover lårene og rundt hoftene. Dersom jeg var deg ville jeg snakket med fastlegen min og undersøkt om det er dette du har, da kan legen din henvise deg videre, Jeg gikk til fysioterapaut under første svangerskap, dette svangerskapet har jeg prøvd akupunktur. I går var min første time så det gjenstår å se hvordan resultatet blir, men har hørt om flere som har fått gode resultat av akupunktur.

Lykke til.

Skrevet

Hei!

Jeg har ingen personlig erfaring med bekkenløsning, men jeg vil anbefale deg å spise et godt tilskudd av Kalsium og Magnesium som du kjøper på helsekost. Akupunktur og svømming i varmt vann kan visstnok også hjelpe.

Lykke til og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...