♥mini♥lille♥knerten Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Metallsmak i munn 7 dager etter el. Begge gangene. Helt sikkert tegn. Så kommer trettheten rett før jeg venter mensen.
~sjiraff~ Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Med førstemann hadde jeg ømme pupper og økt utflod. Første testen var negativ (i løpet av de første ti min). Så etter noen dager var jeg på fest og ble veldig full og ekstremt fyllesyk, veldig unormalt for meg. Tok en test til dagen derpå og den var veldig positiv. Med andremann var det testen som gjorde utslaget. Dvs jeg trodde overhodet ikke at jeg var gravid, men i og med at vi hadde begynt å prøve og vi skulle på fest så måtte jeg jo ta en.
Lykkeliten og jeg Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Jeg hadde ingen tegn eller noe. Jeg bare visste det. Tok test samme morgen jeg skulle vente mensen, for jeg kunne ikke ta før det.
vårmamma08 Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 mye stikkninger nede i magen 10 dpo. Var blått kryss før teststreken var kommet.
nitro circus Skrevet 17. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2009 10 dpo?? ....stikker endel nederst i magen her, når jeg skal snu meg i senga og sånt!!
...♥... Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 HAdde ingen mistanker i det hele tatt faktisk! Hadde sluttet på p-plasteret, men hadde hatt menssmerter i mange dager og ventet bare på at mensen skulle komme, men den kom jo aldri.. Så da tok jeg en test bare for å avkrefte det, og den var sannslig positiv! Gjett om jeg var overasket da! Men veldigveldig glad!
Mille** Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Sinnsykt vondt i brystvortene, og da mener jeg så vondt at jeg ikke klarte å ha klær på meg. Egget hadde vel knapt festet seg når dette begynte og gravidtesten var negativ. Var positiv 2 uker senere. )
3småtroll♥ Skrevet 17. august 2009 #9 Skrevet 17. august 2009 "Mnesensmerter"! Med alle tre- var så sikker på at jeg skulle få mensen at jeg nesten syns det var unødvendig å ta test, men var jo noen dager over... Med nr 2 fikk jeg disse mensensmertene rett før jeg skulle ha mensen. Dro på ferie med mann og storesøster(4mnd) og noen pakker med tamponger i kofferten. Da skulle vi på besøk til mine foreldre på Filipinene og jeg glemmer ikke panikken jeg hadde de tre ukene vi var der som mensen ikke kom;) Samme dag vi kom hjem kjørte mannen min på sykehusapoteket og kjøpte test som da var positiv! IKKE planlagt med 13 mnd mellom barna, men var nok meningen- gikk på Zeracette og fullammet så skulle jo egentlig ikke kunne bli gravid... De stikningene nederst i magen kjente jeg også tidlig med alle tre- det er vel lille som "fester seg". Kjennes særlig når du reiser deg fort opp, løfter armene over hodet eller som du sier-snur deg i sengen? Helt vanlig hos meg hvertfall de første ukene;)
vårmamma08 Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 10 dager etter EL. Jeg satt helt i ro i godstolen mens jeg snakket med svigermor. Rett på do og tok test etterpå, Knall positiv sent på kvelden. Skal krysse fingrene for deg!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå