3SmåGull Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Noen som kan anbefale en babycall??? Jeg leser omtaler og leter på nett, men kommer ikke videre!!! Tar imot tips med stor takk!!!!
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Hei! Doro kom med en ny modell i april 2008, den heter BM50, se link fra msn for å se ulike priser på den: http://no.kelkoopartners.net/ss-doro-bm50.html Vi kjøpte vår(BM50) fra nettsiden Meeter.no, det ble den gangen billigst ut i fra produktprisen som denne nettsiden har + porto. Med porto(pr i dag) blir det kr 760,-. Denne babycallen har digitalt kanalvalg, dvs at man ikke får inn noen forstyrrelser fra annet rundt senderen(babyenheten). Det er batteri i begge enhetene, og begge enhetene kan også være tilkoblet strøm. Flere kanaler. Opptil 300 kanalkombinasjoner for å unngå forstyrrelser fra annet utstyr. 8 kanaler og 38 underkoder. Rekkevidde inntil 300 meter i åpent terreng.På babyshop koster den kr 999,- http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&template=pr oduct_info&func_id=25741&open=948 Lykke til!
my&E *mistet vår datter* Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 SuperNova babycall er veldig bra. men koster deretter. Vel verdt det. flere som har anbefalt den til meg. også lest om den. Ikke kjøp Nova Vision eller noe som helst med video-overvåking. fikk beskjed om at strålingen absolutt ikke er bra for baby. det holder med lydovervåking tror jeg... skjønner at det ikke er alle babyer som lager lyd når de våkner, men det er i alle fall hva jeg har hørt fra personal i div butikker.
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Har også supernova, og er veldig fornøyd. Aldri hatt problem med at den tar inn andre babycaller el.l. Bra batterikapasitet er det også, og like bra nå som da den var ny. Da jeg kjøpte den for 2,5 år siden kostet den ca 1300 kr tror jeg. Fikk da beskjed om at man ikke skulle kjøpe babycall med alt for lang rekkevidde- det gav mye stråling. Og hva skal man uansett med flere km rekkevidde? Hvis barnet våkner eller det skjer noe, vil det jo ta laaang tid å komme seg dit hvis man sitter 3 km unna...
Gjest Skrevet 18. august 2009 #5 Skrevet 18. august 2009 Doro fikk best i test, jeg kjøpte vår på babybutikken på slependen rett ved siden av ikea i juni. Da kostet den 399kr
Vifikkiaugust Skrevet 18. august 2009 #6 Skrevet 18. august 2009 Vi har Top Com og er godt fornøyd med den. Kosta ca 400,- på Clas Ohlson i 2006. Mener det har kommet en ny modell nå. Vet om flere som har denne og liker den.
nesten30 Skrevet 18. august 2009 #7 Skrevet 18. august 2009 Vi kjøpte supernova. Det vi la stor vekt på var at der skulle være liten stråling till barnet. I tillegg viser denne temperatur i rommet.. noe som kan være greit ift. brann(!), selv om huset er pepret med seriekoblede røykvarslere. Vi har testet rekkevidde og litt forskjellig nå før babyen har kommet og synes til nå at dette virker veldig lovende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå