☠Diamanda Galas☠ Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 nå er jeg rett og slett drit-nervøs...har egentlig fortrengt dette ks hele veien, men i dag er alt blitt mer realistisk...vært på innskrivning idag, og "pluggen" på nesten 4 kg lå klar, sa legen. men er jeg klar???? NEPPE men gleder jeg meg til å treffe babyen??? JAAAA har jeg pakket noe som helst??? NEEEEI heldigvis skal jeg være på sykehuset kl 7, og er føstemann under kniven(hjelp...skal jeg virkelig være våken mens de skjærer i meg?) skulle gitt mye for en mulighet for vaginal fødsel(for det har jeg fortrengt fra sist gang..he he) dere hører forhåpentligvis ifra meg i løpet av helgen;-)) og tvi tvi til alle andre fødeklare;-)
cakes Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 dette går nok helt fint:) morro! lykke til:)
h.hippo Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Masse lykke til! Har aldri hatt ks, men tok brystreduksjon for maange år siden, i lokalbedøvelse! Det var en lang operasjon, ca 3 timer, men det var ikke mye skummelt! Så jeg tror nok du kan ta den biten med at du er våken med knusende ro! Man kjenner at de gjør noe med en, men ingen smerte! Krysser fingrene for at du ikke reagerer for sterkt på bedøvelsene, slik at du fort er klar og kan være sammen med den lille!!
heisim Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Lykke til... Det kommer til å gå så fint atte. Jeg misunner deg faktisk
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Masse lykke til imorgen!
chiquetita Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Så spennende, lykke til. Håper du får en god natts søvn i natt
trilletroll Skrevet 17. august 2009 #10 Skrevet 17. august 2009 lykke til !! : ) sender deg små lykketroll
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 17. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2009 takker;-) burde vel legge meg snart, må opp kl 5!!!
journalistmarit Skrevet 17. august 2009 #12 Skrevet 17. august 2009 Masse lykke til!! Det går sikkert kjempebra:) Om to uker er det min tur. Ser mest frem til ks:)
Thale'min_Og_Meg Skrevet 17. august 2009 #13 Skrevet 17. august 2009 Ja masse lykke til. Skjønner du gruer deg, men det blir nok mer enn verdt det
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. august 2009 #14 Skrevet 17. august 2009 Ååååh,lykke til vennen! Så herlig! Nå er det din tur. Skjønner godt at det føles dritskummelt,for all del.... Men tenk på premien. Bare ha den klart for deg hele veien. Premiebaby premiebaby premiebaby Så skal du se det går fort og greit og mye mindre skummelt enn du frykter.... Du får baby i morgen, vi får nøkkelen til vårt nye liv (har kjøpt vårt første egne hus) i morgen...18nde august blir en fenomenal dag! Skal tenke masse på deg! Lykke til og gratulerer på forhånd!
MALENA26 Skrevet 18. august 2009 #15 Skrevet 18. august 2009 ønsker deg masse masse lykke til idag:) Det kommer til og gå fint skal du se jeg har imorgen ks og kjenner meg nå at jeg er dritnervøs,men det kommer til og gå bra når alt er over:=) snakkes sikkert igjen her når du har født
froeken Skrevet 18. august 2009 #16 Skrevet 18. august 2009 Om en drøy time er du der og i gang og får treffe gullet! Heldiggrisen! Skal tenke på deg
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 18. august 2009 #17 Skrevet 18. august 2009 Oj du er jo nesten klar til dyst når jeg leser dette, men all lykke til deg!! Måtte det bli en flott opplevelse!! Så deilig å snart ha lillegutt i armene..
Johan Skrevet 18. august 2009 #18 Skrevet 18. august 2009 ÅÅÅÅ, lykke, lykke til!! Nå har du kanskje fått hilse på babyen din du. Jeg tror nok du er klar nå;-) Litt misunnelig jeg, vi hadde vel termin omtrent samtidig. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet en stund til, virker det som...
ifie Skrevet 18. august 2009 #19 Skrevet 18. august 2009 Ja, nå er nok babyen din ute og koser seg i armkroken din! Håper å høre fra deg her snart! Vi andre får ta dagene til hjelp...
line_mor Skrevet 18. august 2009 #20 Skrevet 18. august 2009 hei, tenk så heldig du er som vet når det skjer, jeg er også i en sånn situasjon som gjør at jeg muligens blir satt i gang 2 uker før, min datter var 5 kilo,å sjansen for at den er større er jo der, men mok om det, tenk om et døgn så har du gullet ditt i armene og alt er over, du må ha masse lykke til og husk og nyt dagene på sykehuset,det er der man kan hente seg best inn igjen, klem
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 18. august 2009 #21 Skrevet 18. august 2009 Masse lykke til! Nå er det vel over og du har babyen i rmene dine:-) Håper alt har gått bra! Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå