Gå til innhold

Dere med barn i 11.-12 års alderen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når må barna deres legge seg på hverdagene nå som skolen starter igjen? Og når i helgene? Regner med det blir diskusjoner her hjemme snart. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig synes jeg, men i dag skal hun legge seg 21.30. I helgene er vi ikke veldig strenge. Hun er utrolig flink til å stå opp om morgenen uansett.

Skrevet

Ja, det er vanskelig, og det blir alltid diskusjoner. Hun måtte legge seg kl 21.30 når hun gikk i 5. klasse, og jeg har vel egentlig tenkt at hun skal fortsette med det i 6. også. Tviler på hun er enig, så det er greit å høre når andre barn i den alderen må legge seg. Hun påstår seff. at ALLE andre får legge seg myyye senere enn hun selv. ;o)

Skrevet

Min 6. klassing legger seg 21.00 i år som i fjor - hmm... er det kanskje veldig tidlig det da? Men, må legge til at hun frivillig legger seg omtrent da på fredager også, litt senere på lørdag, (gjorde det i vinter hvertfall, kan jo ha endret seg). Hun er vel egentlig en liten morgenfugl!

Protesterer ikke selv på leggetiden - broren som er to år yngre protesterer mer... Hun er veldig aktiv innen idrett - treninger og kamper flere ganger i uka, så jeg tror hun trenger søvnen også da!

Skrevet

Min 6. klassing er ekspert på å drøye leggetiden, og syns generelt at det er skikkelig dritt å måtte legge seg i det hele tatt, hehe....

MEN hun la seg faktisk kl 21.30 i dag, helt uten å protestere. :oD

Skrevet

Min 7.klassing legger seg 21.30

Skrevet

4 klassingen min legger seg kl.21

8 klassingen kl.22

Skrevet

9 åringen min har vært oppe til rundt 22.30 hele ferien, så blir stor omveltning nå som skolen begynner igjen. Da må hun i seng mellom 20.30 og 21.00

Skrevet

7klassingen skal være i seng kl 21. Der kan hun lese litt bøker, ordne på pcn litt før det er natta.

Hun syns det er for tidlig, men fungerer ikke å ha henne lenger oppe siden hun ikke er stille nok til at småtassene klarer å sove.

I helgene blir det litt senere, men hun er som oftes i senga før 22 om hun ikke sitter i stua med oss voksne og ser film. Når hun sovner i helgene er en helt annen sak....

Skrevet

Jenta mi begynner i 6. klasse, og vi har blitt enig om leggetid kl 21.30.

I helgene blir det sent, mellom kl 23 og 24 stort sett... skikkelig nattdyr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...