Gå til innhold

Jeg var stripper. (min historie)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 10 år siden begynte jeg å strippe, da var jeg 18. Foranledningen til at jeg begynte er noe spesiell, så forteller ikke det, da jeg ikke ønsker å bli gjenkjent. Som sagt, var 18 år, ung og NAIV. Jeg hadde samboer (som utrolig nok godtok det på visse betingelser), jeg var under utdanning, og absolutt sosialt oppegående. Dette var letttjente penger, 2-4000 kr for 10 min. Hadde alltid med meg noen, hadde alltid en kontakt person knyttet til opdraget som var edru, var alltid edru selv. Jeg danset lenge i undertøy, og trusa falt helt på slutten, ca de siste 10-15 siste sek. Når man først gjør noe så...ja, snuskete, så vet jeg at jeg gjorde det ganske stuerent i forhold til mange andre. Dette var min unskyldning til meg selv for å forsette. Var på en del events som hadde et seriøst formål, dette gikk helt fint, inn på scenen, så ut, ferdig med det. Så ble det snakk om noen utdrikningslag, som også var utslagsgivende til at jeg ga meg. Med kun ETT unntak prøvde brudgommene å få ta på meg. Han som ikke prøvde på det, så jeg at var ukomfortabel med situasjonen, og jeg fikk slik respekt for han (selv om han trolig ikke fikk det om meg) INGEN har noensinne fått borti meg under disse oppdragene, jeg har aldri gnidd meg oppi en eneste en. Alltid stått noen meter unna slik at alle kunne se, men på utdrikningslag så foran brudgommen. Kunne fortalt i det vide og brede om hvilke forslag som kom, hvordan de "trampet" på sin forhenverende kone, osv.

Uansett så ble jeg rett og slett kvalm av meg selv (på tide). Jeg hadde makt og full kontroll i 10 min over ukjente menn, blandt mine venner og bekjente som betydde noe, så mistet jeg nok mye respekt, selv om ingen sa det til meg. Jeg sluttet etter ca 7 mnd`er, rik på penger, fattig på selvrespekt. Men det værste er at dette forfølger meg enda, og vil kanskje gjøre det hele livet. "å, heeeeiiii, det er jo du som strippa, så kult" "du vil ikke strippe igjen da? har en kompis som så deg å sa det var bra" Mulig det er merkelige kompliment, men det byr meg imot å høre det. Må tåle det uansett, har lagt opp til det.

Skal jeg gifte meg, så har jeg et krav til begges utdrikkningslag, ingen stripper! Da skal jeg isåfall utføre en privat lapdance i lukket rom for min mann selv, bør jo tro at det er det beste. Beundrer dere kvinner som er tolerante ovenfor dere menn at dere tom kan akseptere litt stryking etc. Jeg ble bare dårlig av det. Dårlig av de mennene som prøvde, og dårlig av tanken på at min mann isåfall skulle gjort noe sånn.

Ville fortelle min historie i lys av den tråden med hun som opplevde det jeg vil kalle en utro mann i sitt utdrikningslag, vet ikke hvor jeg vil med det, men regner med forståelse for at jeg er anonym nå.

Takk for at du leste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, først vil jeg bare si at du høres ut som en oppegående jente og jeg synes utifra det du skriver at det ikke skulle være noen grunn til å miste respekten overfor deg som du skriver at du tror enkelte venner gjorde.

Folk vil alltid ha forskjellige oppfatninger om alt mulig, og det å strippe er vel et av temaene som de fleste har meninger om i større eller mindre grad.

Jeg personlig klarer ikke helt å se for meg at jeg selv kunne gjort noe slikt, men ser på ingen måter ned på dem som velger å gjøre det selvom. Da spesielt når det er en person som har såpass mye respekt for dem som skal gifte seg med disse mennene som synes det skal være greit å klå på andre fordi de, i dette tilfellet, skal drikkes ut..

Ville egentlig bare si at jeg er enig med deg i at det, for min del, er utroskap å "falle for fristelsen" og klå på andre jenter når man er i forhold og spesielt når dette forholdet skal vare livet ut.

Klem til deg fra meg =)

Skrevet

Jøss, det var et uventet svar, ble nesten rørt. Takk for det du skriver, godt å lese:)

Klem tilbake:)

HI

Skrevet

meg over igjen ... er bare veldig fan av mennesker som uansett hva de har gjort klarer å ha et reflektert syn på seg selv... synes det står respekt av det =)

Skrevet

jeg ser ikke på de som stripper som gjør noe galt, det er mannen som er i et forhold og skal gifte seg og bør klare å holde fingrene av fatet.....

Ellers synes jeg hun andre anonyme sa mye bra!

Synes det er bra du har slutta da, jeg tror desverre ikke at menn synes "sånne som deg" er noe å ta vare på i lengden...deilig å se på men(hvis du skjønner hva jeg mener).

Lykke til videre i livet, får håpe du slipper å møte så alt for mange som kommenterer det du har gjort!

Skrevet

meg igjen, som dropper anonym knappen så det blir litt mindre forvirrende...

100% enig i det du andre anonyme sier om at det er mannen some r i et forhold... jeg har absolutt ingenting til overs for de som legger seg etter andre de vet ikke er "ledige", men i bunn og grunn er det den som er i et forhold, enten det er mannen eller kvinnen, som har ansvaret for å trekke seg unna situasjonen... skal man ha det gøy i eks utdrikningslag med strippere så skal det være "se, men ikke røre" som gjelder for den kommende brudgommen eller bruden for den saks skyld =)

håper også du slipper unna de verste kommentarene som enkelte kan klare å lire av seg, og om du får noen, bare overse det med tanke på at det alltid vil være noen som misliker det man gjør eller har gjort....

Skrevet

Takk for fine svar:)

Har heldigvis aldri opplevd stygge kommentarer, verken fra kvinner eller menn. Men per i dag så er jeg så ferdig med dette, derfor blir på en måte alle kommentarer litt kjipe å få. Heldigvis ikke noe ofte lengre. Har møtt en mann, vært sammen i 3 år, og han var den første som torte å si at "det der er ikke tøft, bare så du vet det". Mange som skulle fremheve hvor kult det der var, men han syntes ikke det. Han fikk meg ned fra min høye hest og fikk meg til å innse ganske så mye. Mye pga min fortid, har jeg i mange år levd "utenpå meg selv". Opptrådt kald og overfladisk, noe jeg ikke er. Så endelig føler jeg at jeg er meg igjen. Kan gå ut uten sminke, behøver ikke store ord eller dyp utrigning hele tiden for å få positiv oppmerksomhet (for oppmerksomheten kan man fort bli avhengi av). Livet er godt nå, og det er godt å kunne være seg selv. Ingen har det 100% bra om de ender opp med å ta av seg klærne for penger. Hadde jeg derimot blitt spurt den gang om jeg hadde det bra, så hadde jeg svart, "ja, selvfølgelig har jeg det".

HI

Skrevet

Kjempe bra at du har funnet en mann som kan få deg til å føle deg sånn som det er meningen at man skal føle seg =)

Du skal kunne gå ut uten sminke og i joggebuksen og slippe å føle at andre dømmer deg...!!

Unner deg alt godt og som du skriver nå virker det ikke som om det er noe i veien for at du skal få det slik fremover heller =)

Nå finner jeg sengen, men du må ha lykke til videre i livet og fortsette å være deg selv =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...