Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Sist (jente født juni 08) gledet jeg meg sånn til å få mage, og det var bare sååå stas. Denne gangen gruer jeg meg mer.. Håper jeg at jeg forblir slank og lett så lenge som mulig. Men var stooor sist, så hva er egentlig sjangsen? Er bare 5-6 uker på vei (vet ikke nøyaktig), vil i allefall ikke ha mage før jeg er 12 uker.. (er jo først da livmoren kommer over skambeinet mener jeg..) Lurer egentlig hvor mye viljen har å si, om man ønsker å ha mage eller ikke liksom. På begynnelsen mener jeg... man kan jo strutte eller holde inn magen.. Skal "holde inn" magen så godt jeg kan, så lenge jeg kan. Orker bare ikke tanken på gravidklær! Endelig er jeg tilbake i normal str. og trange jeans og så er det på'n igjen liksom.. Andre flergangs som føler det samme som meg? Obs, ikke misforstå meg da, jeg er kjempeglad for at jeg er gravid og ikke er jeg kjempe kroppsfiksert heller. Har bare ikke helt kommet over forrige graviditet.. og gleder meg mest til babyen kommer bare!
en liten en Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 forstår deg godt, akkurat derfor hadde jeg ikke lyst på to tette. er nå noen år siden sist (født i 06) og har forlengst vent meg til vanlig kropp igjen. så nå gleder jeg meg tll å få mage...! det er jo uansett bare en kort periode, så er du tilbake til ditt vante jeg
LivK har født Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 Jeg fødte i juli 08, og er nå ca 9 uker gravid med nestemann. Magen min har blitt kjempestor! Det er som om kroppen bare vet at "her skal det lages plass, og dette kan jeg, for dette har jeg nettopp gjort!" Jeg følte også veldig på det med kroppen med en gang, hadde endelig kommet tilbake i "gammel form", begynt å trene osv, og der var det på'n igjen. Jeg gleder meg også mest til babyen kommer, og har planer om å trene MYE mer dette svangerskapet (siden jeg uansett endelig var kommet igang med det), men vet av erfaring at jeg blir stor (20+ kg ekstra) og at tar tid før jag er tilbake til normalen etter et svangerskap. Men, men - dette er mitt tredje barn, og vi sier oss nok fornøyde når vi har sett denne vel i havn. Så får vi se å få kroppen i form innen 2011, ihvertfall, hoho!
Molait Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Beklager å måtte meddele, men med nr 2 (eller fler) så kommer magen mye raskere;) Huden trenger ikke strekkes på samme måte. Da jeg var gravid med nr 2 var det ikke mulig å skjule rundt uke 12. Men klart er forskjjell på folk. Er du lang holder magen seg gjerne mindre lenger. Og noen er jo nesten sylfider som høygravide!! urk...
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 18. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. august 2009 Takk for svar :-) Hmm.. jeg var ganske stor med nr. 1... gikk opp fra 60 til 85!!! Masse væske da, gikk ned 17 kg mens jeg var på sykehuset etter at jenta var født.. svangerskapsforgiftning. Men ikke gøy å være så svær ass! Følte at alle glante på meg på slutten da jeg var høygravid. Ikke noe håp nå da! Men likevel, de som har "stor mage" rundt uke 5-6 er vel mest oppblåste bare? Livmoren er jo bare på str. m en tennisball enda. Jeg holder inn magen så godt jeg kan, spiser sunt og fortsetter treningen :-) ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå