Gå til innhold

Babyluer:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av at så mange ønsket å kjøpe monsterbuksene jeg har strikket, så nå har jeg lagt ut bilder av luene jeg har heklet på profilen min. Så kan dere ta kontakt hvis dere har lyst til å kjøpe:)

Ble litt ivrig i heklingen, så nå sitter jeg med aaaaltfor mange luer..:P Jenta mi har ikke sjans til å få bruk for alle sammen!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foresten så er luene "baggy", som dere ser på bildet av jenta mi:)

Skrevet

Hei.

Fikk ikke sendt deg PM.

Men di luene var kjempe tøffe da!

Hvor mye tar du for dem?

Og hvor mye tar du for di buksene?

Skrevet

ikke? hmm... Så rart..

Luene tar jeg 150 for (inkl. porto).

Buksene tar jeg 300 for (inkl. porto) ettersom det går mer garn på buksene, og garnet er noe dyrere..:)

Skrevet

Enten så har du sperret meg fra å sende mle eller så er innboksen din full! :) Håper på det siste da :)

Skrevet

Hehe! Jeg har iallefall ikke sperret deg, så da er det nok det siste ja!;) Skal ta å slette mld som ligger der straks så kan du prøve igjen:)

Skrevet

har du noen bukser i svart,grønt,blått?

strikker du på bestilling?

Skrevet

Har ingen liggende i de fargene nei, bare de som er avbildet + en i svart/rosa.. Strikker egentlig ikke på bestilling, jeg har ikke tolmodighet til å strikke hele buksa på en gang, så dom regel tar det litt tid å da er det dumt å strikke på bestilling.. Men jeg legger ut flere bilder etterhvert som de blir ferdige da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...