Gå til innhold

Trenger litt hjelp og synspungter her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fantastisk mann, vi har vært sammen i 10 år, gift i 5 år og har to barn på hhv 3 år og 1 1/2 år.

Jeg vet han er mannen for meg, men jeg har alltid vært rotløs. Dette sa jeg til han når vi ble sammen og dette har dukket opp med jevne mellomrom. Nå igjen sterkere enn noen gang.

Jeg vil være for meg selv! Det er så meningsløst, men slik er det. Er ikke ment for å bo sammen med noen tror jeg og har virkelig lyst til å komme meg ut herifra. Får helt klaus! Hva skal jeg gjøre?

Mannen min vil ha et barn til og det vil på en måte en del av meg også. Den delen som gjerne vil ha det bra, men så er det den andre delen da som bare vil flytte fra hele greia.

Er jeg alene om å ha det slik og hva gjør jeg? 4 år siden sist jeg hadde en lignende krise, men nå er det jo barn involvert også :( Herregud - hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan du ikke ta deg en ferie da? Uten mann og barn feks til syden i to ukers tid?

Kanskje du bare trenger litt luft under vingene? Ta et helgekurs i noe du har lyst å gjøre?

Litt teit råd fra meg, men jeg har hatt deg litt likt deg kanskje.

For meg hjelper det godt med "husmorferie" med venninner en gang i året:)

Skrevet

Du trenger noen profesjonelle å snakke om vedr. denne rastløsheten din. Gjerne en psykolog, men også gestaltterapeauter og andre kan hjelpe til.

Svaret er i allefall ikke å gå fra mannen din, ei heller å få flere barn til du får funnet ut av hva alt dette er.

Lykke til!

Skrevet

Har prøvd å hinte litt frempå det, men mannen min er ikke særlig for det og jeg får alltid dårlig samvittighet når jeg gjør noe alene. Jeg er max borte i 24 timer og jeg vet hvor slitsomt det kan være med våre to små. Føler jeg da liksom må gi det dobbelte tilbake etterpå... To uker høres helt fantastisk ut, men jeg tror nok ikke det kommer til å skje :/

hi

Skrevet

Hvor får jeg tak i en "sånn en" da? Har INGEN erfaring med slikt jeg

hi

Skrevet

Vedr. psykolog kan du høre om du kan få en henvisning fra fastlegen din. Kan være lange ventelister, men sjekk muligheten.

Ellers har man jo gule sider, da ;-)

Skrevet

Takk. Jeg får prøve det. Er skeptisk, men det er verdt forsøket. Vet løsningen ikke er å gå fra mannen, men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal holde ut heller. Vil bare være ALENE!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...