Gjest Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Heisann Tror ikke jeg fikk nicket ditt HELT rett..men håper du skjønte det var deg Hvordan går det med deg? Er du like spent som meg på i morra..? Jeg skal være på sykehuset kl.8.. Jeg har hatt en MA før i uke 11 og da fikk jeg cytotec..Det var helt grusomt..Så hvis det viser seg å ikke være liv i morra, vil jeg ha utskrapning... Var du også på tidlig UL og også så di bare en tom fostersekk? Har hvertfall vært en laaaang uke Tenker på deg! Og ønsker deg MASSE lykke til imorra :) klem
MrsL1 Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Åh! Det er første gang noen har tenkt så mye på meg at de har skrevet et innlegg til meg! Det var utrolig hyggelig!! Jeg er vell mere nervøs enn spent tror jeg, men det viktigeste er å vite! Er så vanskelig å gå å lure. Ja det var det samme med tom fostersekk for 2 uker siden...Vet ikke helt hva jeg vill om det ikke er liv i morgen, har veldig angst for narkosen men vill slippe å føle at jeg blør det ut og! Jeg velger å tenke posetivt har masse symptomer enda, kvalme, trøtt osv. Og som jeg har bevist tidligere her inne i dag, en smuuule hormonell;) Min kjære gliste her, sa han var glad jeg hissa meg opp på PC'n så slapp han:p Jeg håper den lever og klorer seg fast (selvfølgelig) den var ikke planlagt, men er ønsket nå av begge 2, men min kjære nekter alikevell på å prøve igjen om dette går galt, passer litt dårlig (han har et poeng altså) Men er blitt så innstilt på 2 tette og ny baby nå! Hva tror du om deg selv, da? Har du symptomer osv? selv hadde jeg time kl halv 9 men har byttet den til kl 1 grunnet lillegutt som begynner på skolen imorgen=) Nicket er MissL1, hehe.... navnet mitt i meget kort form, alt det andre er jo lite viktig;) Skal tenke på deg i morgen, så får vi se om vi kan være heldige begge 2 å få se dunkende hjerte <3 Takk igjen, for at du tenkte på meg, kjempe koselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå