Gå til innhold

roper på mamma10!!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisan...nå har jeg kjøpt fersk ingefær og sitron pluss honning(honning er vel ganske så bra er det ikke det??)

tilbake til te oppskriften du ga meg...skal jeg bare la det ligge oppi koppen når jeg drikker eller skal jeg sile sitronen og ingefæren av først??

og hvor mye bruker du skjære opp til en STOR kopp te?:)))

kan man forresten lage seg en mugge tro å drikke litt i ny og ne eller bør det være helt ferskt og varmt?:)))masekråke i dag jeg hehehe:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe så morro

joda, du tar å skjärer 3-4 skiver av ingefären, sånn passe tynne, og legger de rett i en stor kopp, så tar du ca to skiver sitron og legger oppi, så tar du så mye honning som du vil ha, og så er det bare å helle kokende vann oppi . så trekker det litt, og så kan du drikke det. men du trenger ikke å ta ut grönsakene, de kan bare ligge i, mens du drikker. om du vil ha det syrligere/ sterkere så tilsetter du bare mere sitron/ingefär. :)

lett som en plett:)

lykke til;)

Skrevet

hehehe:))

tror jeg skjærte av 10 skiver ingefær og fire sitron så jeg har gått i rute for å hente honning nå hehehe:))) men smaker godt da!!! takk for tipset:)

Skrevet

og der tok jeg sambo i å sitte å slurke av koppen min :)))) hehehe..godt dette her:)

Skrevet

Hei..

Sniker meg inn og spør jeg :)

Skal dette hjelpe mot noe, eller bare være godt ? :)

Skrevet

Lurer jeg også på...

Skrevet

Så bra, töysekroppen, ja det er utrolig godt;)

detr er bra for å rense kroppen, det har en detoxerende effekt.

samtidig kan det ta knekken på bakterier og bra mot forskjölelse;)

en styrkedrikk!! ;)

Skrevet

Hei på dere. Sitter faktis med en drikk ala det dere beskriver, ved siden av meg nå, i håp om å ta knekken på en forkjølelse. Men i den har jeg 2 skiver sitron (med skallet på), 2 skiver lime, masse ingefær og chili. + sukker da. Knall godt og har hjelp før :)

Skrevet

å lime og chili også?! å det må jeg pröve!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...