Gå til innhold

trenger hjelp - klær!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har første dag i ny jobb i morgen, og skal ha på meg et dongeriskjørt og en rosa blusetopp med trompetermer. Hva slags sko skal jeg ha (har maaange sko i skapet!), og hva slags strømpebukse / tights?? Kan jeg ha hvite tights? Muldvarpfarga tights? Svart strømpebukse? Og hva med sko???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hilken lengde er det på skjørte og hvilken rosafarge (mørk/lys?) er det på toppen?

mørk eller lys dongri?

så har det litt og si hvilken jobb du har også

Skrevet

linken funka visst ikke. Du må gå på kolleksjon, så på Zizzi, og så er det det øverste bildet til venstre.

Skrevet

hva med svarte støvletter? trenger ikke å være hæl på de.

og en svart jakke/dressjakke over?

Skrevet

linken funket til meg, men fikk ikke fram bildet. så jeg trykket der det står framoer under bildet og trykket tilbake så kom bildet opp :)

Skrevet

Ja, jeg tenkte på det. Men er det ikke litt teit å gå med støvletter i august? Og så kan jeg ta den svarte skinnjakka! Men hva med strømper? Kunne jge eventuelt hatt svarte pumps og vanlig svart strømpebukse, eller blir det for "pent"?

Skrevet

det spørs litt på hvor du jobber.

skal du jobbe i barnehage fx så blir det alt for pent.

er det derimot kontor går det greit.

hvis det ikke er kontorarbeid kan det bli ubehaglig hvis du skal gå mye.

nå vet jeg ikke hvor i landet du bor, så er det kjempevarmt kan det bli ubehagli med skinnjakken også, pluss at du får kanskje svettemerker under armene når du skal ta den av.

men jeg synes du hadde et bra forslag jeg altså. ser ikke problemet i valget der nei :)

kanskje ikke ta en tynn tynn strømpebukse men en som ser svart ut og ikke gjennomsiktdig.

Skrevet

legger til at du bør ikke kle deg helt motsatt av den du er og det du bruker.

ser litt rart ut hvis du kommer i en type klestil for å imponere en uke, deretter å gå som vanlig.

det gir et falsk førsteintrykk.

det beste intrykket du får av en person er når man er helt seg selv, i humor, klær osv ..

Skrevet

Det er ikke en kontorjobb, men jeg har gått på jobb i høye hæler i mange år, så det går greit. Problemet mitt er at jeg prøver å kle meg mindre formelt enn jeg pleier. Vanligvis ville jeg tatt en grå bukse med press, hvit skjorte og svarte sko, ferdig med det. Det er den rosa blusen som roter det til for meg, det blir for mange farger! Jeg er ikke nervøs, og jeg kommer til å være helt meg selv, men jeg er ikke så flink med klær. Tusen takk for hjelpen!

Mente du at jeg skulle gå for støvletta eller skoa? Bor i Oslo, det er ikke varmt, men jeg tenker kanskje at det er litt -ungt- å gå med støvletter om sommeren? Jakka blir kasta etter hvert uansett!!

Skrevet

gå med de skoene du synes er mer behaglig og mer deg :)

har du en annen topp som er mer nøytral?

bare hyggelig å hjelpe

Skrevet

Jeg synes ikke støvletter er så fint til lange skjørt egentlig, men det er jo smak og behag. Jeg ser for meg heller pumps til det du beskriver, svarte eller brune kanskje. også kan du jo ha en liten jakke over blusen (gjerne kort:)) i skinn eller svart som står til skoene. Evt freshe til med et morsomt skjerf!

Skrevet

anonym 20:50 her. glemte å si at det også kan være fint bare med hudfarget strømpebukse, eller ingenting, er jo ikke så kaldt ute ennå..

Skrevet

Ja, har sikkert 20, men har så lyst til å ha på den rosa, har liksom bestemt meg for det.

Takk igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...