Zeke Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Jeg veit at dette går galt nå siden jeg begynnte å blø masse i dag men det som er ekstra trist er at jeg har ikke klart å prate med noen om det her inne for de jeg er redd for at jeg skal bli hengt ut forde at jeg nok en gang snakker om SA, det erkjempe trist at dette skjer også får jeg ikke lov å prate med folk her inne forde jeg kan skremme noen andre. dette er 3 gangen jeg mister(har 2 gutter fra før) så takk for meg å jeg synes det er sikklig skam at vi som mister må gå inn på frivillig abort bare for å skånne noen damer,bort eller ikke kan prate om sorgen vår. så takk for meg og kommer nok ikke inn her igjen for her føler jeg meg ikke velkommen holder meg tol bligravid for der passer vi på hverandre.
småen og smulan Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Kan godt forstå deg. Vil bare si at jeg ble veldig lei meg på dine vegne. Krysser fingrene for at du plutselig dukker opp på 2. trimester om ikke lenge i stedet. Lykke til med ny prøving. Stor trøsteklem
☆EkM Skrevet 17. august 2009 #4 Skrevet 17. august 2009 Forferdelig at du føler det sånn, for jeg tror det er mange her inne med litt mer omsorgsfølelse. Å føle at man skal henges ut fordi man vil snakke om noe som er utrolig tungt for deg, blir helt på trynet etter min mening! Det skal ikke være sånn. Som sagt tidligere; denne tråden heter "1.trimester", og ikke "1.trimester, adgang kun for bekymringsløse"!! Her er vi hjertelig velkommen alle sammen, enten vi vil dele glede eller bekymringer med andre. Det jeg har lært siden jeg fant ut at jeg var gravid var at man ikke må finne på å holde "vondten" inne.. da blir alt så mye værre! Blir så provosert over sånne "hissigpropper" som føler de må ytre sine meninger på en sånn kald og kynisk måte for å få "vilja" si =\ forstår om du ikke vil bruke mer tid og energi på "1 trimester", men vil bare passe på å si før du går at jeg er lei meg på dine veiene, og håper virkelig at du slipper å miste flere ganger nå! Så fort spiren sitter igjen er du hjertelig velkommen her igjen med både gleder og bekymringer =)
Zeke Skrevet 17. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2009 Takk begge to, ja jeg er så enig så enig, synes det er fælt at folk som ikke har mistet snakker slik for det må det være hadde de kjennt hvor vondt et slik inngrep er og hvor psykisk slitsomt det er så hadde de ikke sakt slik (ikke alle som ikke har mistet er like kritiske altså) men desv. er det mange her inne som ser på deg som en pest å plagge men kjære vene det må vel gå ann å visse litt omsorg for andre mennsker enn å rakke ned på de for det er slik det føles. Så jeg sier lykke til å håper dere aldri får kjenne på kroppen hvordan det føles og hvordan det er og ikke få lov til å uttrykke seg her inne man har vært i mange uker.
Mamma til*2 jenter* Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Et forum er et forum..her kan man snakke om hva man vil... Jeg har selv mistet 2 ganger... Har ALLTID fått støtte her inne... Du må ikke høre på desse som syns dette SA styret er mye snakk om...Det er en naturlig ting som kan skje hvem som helst... Noen mister,andre går det bra med... Håper du blir gravid og går fullt ut termin snart...velkommen tilbake så fort du bare orker:)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 17. august 2009 #7 Skrevet 17. august 2009 Huff, det var trist å høre! Synes det skal være åpent for alle på 1.tri uansett hva man vil ta opp. Men har sett flere som sier de blir engstelige av å høre om SA. Tenkte bare å tipse om forumet "ufrivillig abort," nesten nederst på lista. Der fikk jeg mye støtte og ikke minst oppmuntringer da jeg mistet for litt over et to år siden. Så slipper du gå inn på Prov.abort sidene. Håper å se deg her inne snart igjen! Klem
idamamma-00 Skrevet 17. august 2009 #8 Skrevet 17. august 2009 Trist å høre!!! Det kan skje alle her inne, og det er helt naturlig at vi skal støtte hverandre, det er derfor vi er her!!!! Klart man må melde ifra når man må melde seg ut!! Ønsker deg masse lykke til med ny prøverunde, og krysser fingrene for at om noen uker er du plutselig tilbake!!
Zeke Skrevet 17. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2009 takker begge to. men jeg kommer nok ikke inn her neste gang venter til andre trimester heler. synd men sant. lykke til begge to, dette mener jeg altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå