MammantilPatrick Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Finner så mange forskjellige oppskrifter på nett, men har DU en supergod oppskrift på guacamole?
Sara Rompompei Skrevet 17. august 2009 #2 Skrevet 17. august 2009 Jeg liker best guacamole med rømme jeg Da tar jeg 2 moste avocadoer (moser med gaffel), litt sitron, så masse hvitløk jeg har lyst på (2-3 båter eller en kinesisk hvitløk), litt salt, litt chili-pulver og ett rømmebeger. Nammenamm
Musemor med tre søte små Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 2 avokadoer 1 sjalotte løk 1 lime 1 flådd tomat uten kjernehuset 2 båter hvitløk Mos avokadene og tomaten med en gaffel. Fin hakk sjalotteløken og hvitløken og bland inn. Press ut limesaften og bland inn. Dersom du ikke skal server den med det første legg plastfolie over, helt nede i guacamolen med minst mulig luft bobler under. Da blir den ikke brun
meg & to små vampyrer Skrevet 17. august 2009 #5 Skrevet 17. august 2009 Jeg liker mose avokadoer, hvitløk, sitronsaft, litt salt og litt jalapenosaus sammen og smake til med litt yoghurt naturelle om jeg syns den trenger det. Blir alltid veldig godt. Men mengdemål har jeg ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå