solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 i går våknet jeg med vond hals, dvs drit vond på ene siden og øm... ble såklart værre utover dagen. Styra på å rydda hele huset + ute i hele går (fotograf som kom i dag-ta bilder av huset) Våkner i dag med mild feber og vondt i hodet og enda mer vondt på den ene siden av halsen (kjempe hoven mandel) smerter tilogmed opp mot øret i dag. Hiver i meg paracet og ibux, skulle følge lillebror 1.dag i ny bhg i dag. Kommer hjem, setter på film til ungene, og ligger å sløver på sofaen (tør jo ikke sove med dem hjemme. Så begynte jeg å fryse sinnsykt mye. 25 grader inne og jeg fryser med fleece jakke, joggebukse og 2 pledd. Etter en kopp te og 30 min på øyet (da var gubben kommet hjem) kokte jeg og hadde feber igjen. I hele dag har jeg hatt drit vondt i hodet, halsen og slapp + feber!!!!! Greit å bli syk, men dette var virkelig IKKE rett tidspunkt å bli det på=((( Sånn, da fikk jeg klage litt =)))))))
SOMMER :) Skrevet 17. august 2009 #3 Skrevet 17. august 2009 God bedring! :-) Er det svineinfluensa bør du vel ikke i bhg, men jeg vet ikke om det er det da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå