Anonym bruker Skrevet 17. august 2009 #1 Skrevet 17. august 2009 Skjønner ingenting av meg selv... Har truffet en fyr i det siste, helt fantastisk. Har vært helt borte, ikke klart å tenke på annet enn ham. etter endel dater hadde vi sex på fredag. Og det var bra sex! Men etter det har følelsene mine vært så annerledes.... Er så forvirret, vet liksom ikke om dette er det rette alikevel... Skal treffe ham igjen i morgen, får se hva jeg føler da.... men hva er greia da? Skjønner ingenting jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå